پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 267922 تاریخ : 1395/12/21-11:56:14
,2,17,
بانک صنعت و معدن نقش موثری در تحقق اقتصاد مقاومتی دارد

وزیر صنعت، معدن و تجارت:

بانک صنعت و معدن نقش موثری در تحقق اقتصاد مقاومتی دارد

با تسهیلات بانک صنعت و معدن شرکت های اسرار پویای شرق و داروسازی طاها با حضور محمد رضا نعمت زاده وزیر صنعت ، معدن و تجارت به بهره برداری رسیدند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن ، نعمت زاده در این مراسم ، افتتاح واحد های تولیدی در نقاط مختلف کشور را نشان دهنده عزم دولت در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی توصیف کرد که بانک صنعت و معدن نقش موثر و فعالی در این زمینه ایفا می کند.

 وی ایجاد توسعه متوازن صنعتی در کشور و افزایش میزان اشتغال و رفع بیکاری را از اهداف دولت تدبیر و امید برشمرد و همکاری بانک های کشور و بویژه بانک صنعت و معدن را در قالب طرح رونق تولید برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی و حفظ اشتغال موجود ارزنده توصیف کرد.
شرکت اسرار پویای شرق که حدود 600 میلیارد ریال از بانک صنعت و معدن تسهیلات دریافت کرده است یراق آلات درب و پنجره تولید می کند و برای 65 نفر اشتغال مستقیم ایجاد کرده است.
شرکت داروسازی طه نیز با حدود 773 هزار یورو تسهیلات ارزی، 45 میلیارد ریال تسهیلات داخلی، 511 میلیارد ریال تسهیلات سرمایه درگردش و 40 میلیارد ریال تسهیلات تکمیلی بانک صنعت و معدن مراحل اجرایی خود را پشت سرگذاشته و ماده موثر دارو تولیدمی کند.
ظرفیت این شرکت سالانه حدود 6 هزار و 500 کیلو گرم بوده و برای 107 نفر اشتغال مستقیم فراهم ساخته است .
گفتنی است صنایع کوچک و متوسط استان خراسان رضوی حدود 7977 میلیارد تسهیلات در قالب طرح رونق تولید از بانک صنعت و معدن دریافت کرده اند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 344
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران