پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 310123 تاریخ : 1396/09/11-19:19:55
,5,22,
وب سایت شرکت برق گیلان به گواهینامه امنیتی SSL مجهز شد

در راستای تبادل امن اطلاعات:

وب سایت شرکت برق گیلان به گواهینامه امنیتی SSL مجهز شد

در راستای ارتقای امنیت فضای سایبری و تبادل امن اطلاعات، وب سایت شرکت برق منطقه ای گیلان به گواهینامه امنیتی SSL مجهز شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت توانیر، با توجه به اهمیت روز افزون امنیت در فضای سایبری و تهدیداتی که متوجه شرکت های دولتی است، بکارگیری تمهیداتی که بتواند امنیت را در سطوح مختلف ارتقاء بخشد امری حیاتی و ضروری به نظر می رسد.

با توجه به این مهم، با همت و تلاش کارکنان دفتر فناوری ارتباطات و مدیریت اطلاعات در جهت رفع موانع و مشکلات موجود و طی مراحل متعدد پیچیده، وب سایت شرکت برق منطقه ای گیلان مجهز به گواهینامه امنیتی SSL شد. با تجهیز وب سایت شرکت برق گیلان به گواهینامه امنیتی SSL، از این پس وب سایت شرکت برق منطقه ای گیلان و تمامی زیرسایتهای آن از جمله پست الکترونیکی، به طور خودکار با پروتکل https قابل دسترسی است.

گفتنی است که پروتکل SSL، یک تکنولوژی استاندارد و به ثبت رسیده برای تأمین ارتباطی امن بین یک وب سرور و یک مرورگر اینترنت است. این ارتباط امن از تمامی اطلاعاتی که ما بین وب سرور و مرورگر اینترنت (کاربر) انتقال می یابد، محافظت می کند تا این داده ها به صورت محرمانه و دست نخورده باقی بماند.

شایان ذکر است که در بین 18 وب سایت شرکت های توانیر و زیر مجموعه آن، شرکت برق منطقه ای گیلان چهارمین شرکتی است که موفق به راه اندازی این پروتکل شده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 357
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران