پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 282632 تاریخ : 1396/05/17-13:30:03
,1,22,
همدلی و صمیمیت موجب تحقق هر چه بهتر اهداف سازمان می شود

همدلی و صمیمیت موجب تحقق هر چه بهتر اهداف سازمان می شود

نشست شورای مدیران اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان کهگیلویه و بویر احمد با حضور معاونین امور مناطق و پشتیبانی و مهندسی بانک برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان کهگیلویه و بویراحمد، جواد حاجی مزدارانی - معاون امور مناطق بانک - در این نشست ضمن تشکر از تلاش همکاران، گفت: همدلی و صمیمیت بیشتر کارکنان موجب تحقق هر چه بهتر اهداف سازمان می شود لذا همه باید با حفظ انسجام و وحدت روزافزون در جهت شکوفایی اهداف بلند و عالیه بانک گام برداریم.

معاون امور مناطق بانک در ادامه با تاکید بر آموزش کاربردی و حضوری مفید برای تمامی همکاران، افزود: آموزش عملی در تمامی سطوح بانک باید جدی گرفته شود چرا که در شرایط فعلیِ بازار و رقابت شدید بنگاه های اقتصادی مجموعه ای موفق است که کارکنان آن مجهز به دانش و علوم روز دنیا باشند.

وی خواهان تلاش در جهت جذب منابع در استان شد و گفت: باید تلاش کنیم تا منابعی که در استان ها جذب می شود در جهت توسعه همان استان و با هدف ایجاد کسب و کار و رونق تولید هزینه شود تا از بیکاری که خود منشاء بسیاری از مشکلات در جامعه هست جلوگیری شود.

معاون امور مناطق با توصیه به همکاری و همفکری مدیران بانک در استان به صورت گروهی و ارائه راهکارهای مدیریتی برای تحقق اهداف بانک، گفت: یکی از اولویت های بانک مهر اقتصاد جانشین پروری با اولویت نیروهای بومی در استانهاست.

محمد اکبری _ معاون پشتیبانی و مهندسی بانک – نیز در حاشیه بازدید از شعب استان با تاکید بر سرعت بخشیدن به فروش املاک تملیکی مازاد، گفت: در جانمایی شعب بانک در شهرهای مختلف باید دقت لازم صورت گیرد و شعبات در نقاط مختلف و توجیه پذیرِ شهرها جانمایی شود.

معاون پشتیبانی و مهندسی بانک در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، ابراز داشت: باید توجه ویژه ای به اقتصاد مقاومتی، ایجاد اشتغال و توسعه و رونق تولید داشته باشیم بطوریکه که پرداخت و مصرف تسهیلات به توسعه فعالیت های بانک در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی منجر شود.

وی با تأکید بر ضرورت تلاش مستمر کارکنان بانک در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی، اظهار داشت: امیدواریم همکاران با خدمت رسانی هدفمند در حوزه فعالیت های مربوطه بتوانند منویات رهبر معظم انقلاب(مد ظله العالی) را در تقویت تولید داخلی و رونق کسب و کار محقق کنند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 278
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران