پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 264791 تاریخ : 1395/10/29-13:14:42
,1,
همایش سراسری مدیران ستاد و شعب در سالگرد تاسیس بانک برگزار شد

همایش سراسری مدیران ستاد و شعب در سالگرد تاسیس بانک برگزار شد

در آغاز هفتمین سال فعالیت بانک گردشگری، همایش سراسری دو روزه مدیران ستاد و شعب آغاز شد. به گزارش روابط عمومی بانک گردشگری ، در نخستین روز این همایش که در روز 29 دی ماه در محل هتل های فرودگاهی با حضور خسرو خواجه حسنی، مدیرعامل، معاونین و مدیران ستاد و شعب برگزار شد اولویت ها و سیاست گذاری های آتی تشریح شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک گردشگری، در آغاز هفتمین سال فعالیت بانک گردشگری، همایش سراسری دو روزه مدیران ستاد و شعب آغاز شد. به گزارش روابط عمومی بانک گردشگری ، در نخستین روز این همایش که در روز 29 دی ماه در محل هتل های فرودگاهی با حضور خسرو خواجه حسنی، مدیرعامل، معاونین و مدیران ستاد و شعب برگزار شد اولویت ها و سیاست گذاری های آتی تشریح شد.

مدیرعامل بانک‌گردشگری در این همایش در سخنانی گفت: در بازار رقابتی موجود بانک ها گریزی جز تن دادن به تغییرات و ارتقای سطح مسئولیت پذیری و تعهد سازمانی ندارند. خواجه حسنی با اشاره به اهمیت توجه به حوزه بانکداری و تجارت الکترونیک در افزایش سطح کیفی ارائه خدمات و توسعه بازاریابی محصول خاطرنشان کرد: باید با تغییر نگرش به نحوه جذب و به کارگیری منابع مشتریان و گسترش مطالعات علمی به ویژه در حوزه تحارت الکترونیک، دارایی معنوی بانک که همان برند سازمانی است را تقویت کنیم.

وی افزود: با بهبود شرایط و مراودات بانکداری بین الملل باید بتوان برنامه های مدونی را در خصوص گسترش بازار بانک در سطح بین الملل و افزایش زمینه سودآوری مهیا کرد.

خواجه حسنی گفت: در بخش محصولات، تشکیل کارگروه خلاقیت و ایجاد محصول برای افزایش مزیت رقابتی ضروری است که بنیان هم افزایی واحدهای مربوطه را برای طراحی محصولات جذاب برای مشتریان جدید و جلب رضایت و تامین نیاز مشتریان فعلی شکل می دهد.

اتکای بیشتر به درآمدهای کارمزدی، ارتقای فرهنگ سازمانی، جوان گرایی و شایسته سالاری در انتصابات و ارتقاهای شغلی و تنوع بخشیدن کمی و کیفی به دامنه مشتریان بانک از دیگر موارد مورد تاکید مدیرعامل بانک گردشگری در همایش سراسری مدیران ستاد و شعب بود.

گفتنی است این همایش در دو روز و با دستور کار هم اندیشی در خصوص آسیب شناسی عملکرد گذشته و سنجش ظرفیت های عملکردی سال آینده با حضور مدیران ارشد برگزار می شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 294
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران