پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 354595 تاریخ : 1397/05/27-18:36:05
,15,
نیک آموز متخصص تربیت نیرو برای بازار کار

نیک آموز متخصص تربیت نیرو برای بازار کار

شغل مدرسین نیک آموز تدریس نیست ، هرکدام از مدرسین در شرکت های بزرگ و به نام مشغول به فعالیت هستند که در طی دوره های آموزشی تجربیات و علم خود را در اختیار افرادی که برای آموزش به آن ها مراجعه می کنند قرار می دهند.

مسعود طاهری در گفتگو با خبرنگار بانک و صنعت گفت: نیک آموز مجموعه ای است که آموزش های کاربردی برای برنامه نویسان ارایه می دهد و نیک آموز متخصص آموزش ابزارهای مایکروسافت از جمله دات نت و اس کیو ال سرور است. نیک آموز به تازگی وارد حوزه طراحی اپلیکیشن و اندروید شده است.

وی در ادامه افزود: شغل مدرسین نیک آموز تدریس نیست و هرکدام از مدرسین در شرکت های بزرگ و به نام مشغول به فعالیت هستند که در طی دوره های آموزشی تجربیات و علم خود را در اختیار افرادی که برای آموزش به آن ها مراجعه می کنند قرار می دهند و این موضوع به افراد کمک می کند تا با مدرس احساس صمیمیت بیشتری کنند. به طور کلی می توان گفت نیک آموز نیروی متخصص برای بازار کار تربیت می کند.

طاهری تصریح کرد: هم اکنون نیم آموز جمعی از نیروهای کار متخصص را در اطراف خود دارد که در پروژه های مختلف از این نیروها استفاده می کند و با قدرت پروژه محول شده به تیم را به اتمام می رساند.

وی در زمینه اجرای پروژه ها به خبرنگار بانک و صنعت گفت: اجرای پروژه ها معمولا به صورت آموزش محور است، یعنی سفارش دهنده پروژه آموزش می بیند که چگونه باید از آن استفاده کرده و این موضوع سبب خرسندی سازمان ها می گردد.

وی درباره حضور در الکامپ 2018 گفت: نیک آموز در الکامپ 2018 ورکشاپ های کوچک 15 دقیقه ای در قالب تکنولوژی های کوچک و رایگان با عنوان «ارایه الکامپی» برگزار کرد که با استقبال بازدیدکنندگان رو به رو شد.

مسعود طاهری افزود: نیک آموز توانسته نقش موثری در کارآفرینی و بهبود عملکرد افراد در شغل های خود داشته باشد. زیرا جمعیت برنامه نویسان را که آموزش داده، وارد بازار کار شده اند و نیز افرادی که شغل داشتند باعث پیشرفت کاری و بیشتر شدن حقوق آن ها گردیده است. این موفقیت به خاطر برگزاری دوره های کاملا کاربردی و عملی است که صرفا از کتاب آموزش داده نمی شود و تجربیات مدرسین در اختیار دانش پذیران قرار می گیرد. 

وی از برنامه های نیک آموز برای سال جاری گفت: تلاش نیک آموز بر توسعه تیم نرم افزاری است و قصد حضور پررنگ تر در حوزه اپلیکیشن و نرم افزار دارند.

در انتها مسعود طاهری درباره دوره های آموزشی نیک آموز خاطر نشان کرد: هزینه دوره های آموزشی نیک آموز همانند دیگر آموزشگاه ها می باشد با این تفاوت که دی وی دی آموزشی هر جلسه بعد از هرجلسه در اختیار دانشجو قرار می گیرد و این می‌تواند یک مزیت نسبت به سایر رقبا باشد.

نیک آموز متخصص تربیت نیرو برای بازار کار

 

نیک آموز متخصص تربیت نیرو برای بازار کار

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 358
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران