پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 306845 تاریخ : 1396/07/26-17:07:03
,10028,
نوآوری از مولفه های تعالی و رشد سازمانی است

معاون امور استان های سازمان تامین اجتماعی:

نوآوری از مولفه های تعالی و رشد سازمانی است

جشنواره خلاقیت سازمانی کارکنان سازمان تامین اجتماعی با حضور مدیرعامل، عضو هیئت مدیره، معاونان، مدیران و کارکنان این سازمان برگزار شد و در این مراسم برگزیدگان جشنواره معرفی شدند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت؛  مهندس قائم موهبتی معاون امور استان های سازمان تامین اجتماعی در این مراسم گفت:  ایده برگزاری جشن خلاقیت کارکنان سازمان تامین اجتماعی از دی ماه گذشته توسط مدیرعامل این سازمان مطرح و آغاز شد و مجموعه ای منسجم آن را پیگیری کردند و امروز به نتیجه رسیده است و کارکنان زیادی در ارسال ایده مشارکت کردند.

موهبتی با بیان اینکه این موضوع بر اساس نظام جاری پیشنهادات است که در گذشته اجرا می شد، افزود: امیدواریم نظام پیشنهادات نیز از این به بعد احیا شود.

وی اظهار داشت: حوزه های مختلف روابط عمومی، امور بین الملل، آموزش، دفتر راهبری سیستمها، موسسه عالی پژوهش در اجرای جشن خلاقیت همکاری داشته اند و همچنین حوزه های تخصصی نیز در داوری ایده ها مشارکت داشته اند .

موهبتی با بیان اینکه نوآوری و خلاقیت با عبور از قضاوت دیگران و شکستن فضای روزمرگی بدست می آید، افزود: نوآوری از مولفه های تعالی و رشد سازمانی است و نتایج چنین برنامه هایی شناسایی افراد خلاق و فراهم شدن امکان استفاده از این افراد در سازمان است.
فرشید یزدانی دبیر اجرایی جشنواره خلاقیت نیز در این مراسم گفت: تقویت رویکرد نقادانه و تفکر خلاقانه مورد تاکید این جشنواره است.


یزدانی افزود: مشارکت همکاران در این فرآیند دارای ارزش است اجرایی شدن ایده ها دارای اهمیت است و درخواست ما این است که از این ایده ها کمک بگیریم.
وی با بیان اینکه 42 ایده  در جشن خلاقیت سازمان تامین اجتماعی برگزیده شده است، گفت: امسال 42 سال از تصویب قانون فعلی تامین اجتماعی می گذرد.
یزدانی تصریح کرد: قطعا از خطا مبرا نبوده ایم و امیدواریم در مراحل بعدی و ادوار بعدی فرآیند را ارتقا دهیم و سعی شده است که کاملا توجه حداکثری به ایده ها داشته باشیم.
دبیر اجرایی جشن خلاقیت کارکنان سازمان تامین اجتماعی گفت: ایده های خوب زیادی داشته ایم که در حوزه های مختلف امکان استفاده وجود دارد.
دکتر حسن امامی، عضو شورای راهبری داوری جشنواره خلاقیت نیز در این مراسم گفت:از اینکه اقدامی صورت گرفته و فعالیتی در این حوزه انجام شده است خوشحال هستیم.
دکتر امامی افزود: اگر ویژگی های ایده های خلاقانه را به درستی به همکاران سازمان منتقل کنیم می توانیم از ایده های خلاقانه بیشتری استفاده کنیم.
وی با بیان اینکه تفکر خلاقانه روش اندیشیدن را تغییر می دهد، اظهار داشت: تفکر خلاق مولد است و تازگی دارد.
وی افزود: تفکر خلاقانه امری اکتسابی است و با ضریب هوشی نیز ارتباط مستقیم ندارد .شکستن کلیشه ها و توانایی تغییر و طرح راههای جدید از ویژگی های ذهن خلاق است.
وی ادامه داد: کار بزرگی در برگزاری این جشنواره انجام  گرفته و در موسسه عالی پژوهش نیز بانک ایده ایجاد می شود.
مهندس علی معیری مدیر کل دفتر راهبری سیستم های سازمان تامین اجتماعی نیز در این مراسم گفت: خدمات غیر حضوری در سازمان تامین اجتماعی به عنوان استراتژی مدیریتی در دستور کار سازمان است. موبایل اپلیکیشن سازمان تامین اجتماعی نیز در حال توسعه است و حدود 30 سرویس در این سامانه قابل ارائه است.
منصور آتشی مدیر کل امور فنی بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی نیز در این مراسم گفت:سازمانی که می خواهد پویا باشد باید از خلاقیت نیروها استفاده کند و زمینه های بروز ایده های خلاقانه را فراهم‌ کند و سازمان باید پذیرای ایده های برتر باشد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 324
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران