پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 350379 تاریخ : 1397/03/19-14:32:12
,1,8,
نهمین سالروز عرضه سهام بانک صادرات ایران در بورس

نهمین سالروز عرضه سهام بانک صادرات ایران در بورس

به مناسبت نهمین سالروز عرضه سهام بانک صادرات ایران در بورس، زنگ آغاز معاملات بورس اوراق بهادار تهران با حضور معاون بورس تهران ،مدیر عامل واعضای هیات مدیره و مدیران این بانک نواخته شد.

به گزارش خبرنگار بانک و صنعت ؛ حجت الله صیدی در حاشیه کنفرانس خبری  نهمین سالگرد عرضه سهام بانک صادرات گفت: شفاف سازی، امروزه حرف اول را در بازار سرمایه می زند، زیرا همانگونه که مستحضرید یکی از شاخص های اندازه گیری برای رشد اقتصاد شفافیت سازی است و یکی از اهداف بانک صادرات شفاف سازی است.

 مدیر عامل بانک صادرات در خصوص گشایش نماد بانک صادرات در بورس تهران گفت: بانک صادرات برای باز کردن نماد خود در بورس، ابتدا گزارشی از عملکرد خود در سال 95 را در سایت کدال منتشر کرد و در پی آن مجمعی برگزار شد تا توانست نماد را باز کند.

 صیدی عمده مشکلات بانک صادرات را عوامل کلان دانست و افزود: تنها بانک صادرات نیست که این مشکلات را در بورس دارد و بانک های دیگر نیز این مشکلات را دارند و در حال حاضر نماد 5 بانک دیگر نیز بسته می باشند.

 وی ادامه داد: برای سود دهی پایدار باید ترکیب منابع و ترکیب بدهی را اصلاح کرد و در حال حاضر دارایی بانک 180 هزار میلیارد تومان است و 154 هزار میلیارد سپرده دارد که این موضوع باعث مباهات بانک صادرات می باشد.

 صیدی در خصوص  مطالبات بانک صادرات از دولت افزود: یکی از مهمترین مطالبات مهم بانک از دولت می باشد و در حال حاضر از بودجه سال  95 استفاده می گردد که امیدواریم این مطالبات در بودجه 97 لحاظ گردد و بیشتر بدهکاران آنها ثروتمند و جز سازمان های بزرگ هستند؛ مانند: مترو و وزارت نیرو

 وی مشکل بدهکاران به بانک صادرات را کمبود نقدینگی دانست.

 مدیر عامل بانک صادرات در جمع خبرنگاران اهداف بانک صادرات برای سال پیش رو را به سه دسته کوتاه مدت تا تاریخ 1397/3/31 و میان مدت تا تاریخ 1397/7/22 و بلند مدت تا تاریخ 1398/12/22 تقسیم کرد و گفت: در هدف کوتاه مدت صورت های مالی 1396 نهایی و به بازار مالی ارایه می گردد چنانچه در این راستا هزینه های مالی بانک نیز نسبت به سال گذشته، خود به مراتب کمتر خواهد بود.

 صیدی افزود: زیان 12 ماهه ما در سال 1396 نسبت به زیان 9 ماهه همان روند را داشته و امیدوارم که افزایش چندانی نداشته باشد ولی می توانیم این را بگوییم که روند زیاندهی متوقف شده است.

 وی در پایان گفت: برای تیر ماه مجمع خوبی را برگزار خواهیم کرد اگرچه صورت های مالی ما زیان ده است و زیان کمی هم نیست و شما هم میدانید. امیدوارم با رفع محدودیت هایی که نظام بانکی دارد وضعیت بهتر شود و امیدواریم با بهبود شرایط ما خبرهای خوبی را به سهامداران و سپرده گذاران بانک صادرات بدهیم.


نهمین سالروز عرضه سهام بانک صادرات

 

نهمین سالروز عرضه سهام بانک صادرات

 

نهمین سالروز عرضه سهام بانک صادرات

 

نهمین سالروز عرضه سهام بانک صادرات

 

نهمین سالروز عرضه سهام بانک صادرات

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 290
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران