پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 314520 تاریخ : 1396/11/06-15:22:21
,14,
نمایشگاهی از جنس ایده و خلاقیت

زهرا عقلمند؛

نمایشگاهی از جنس ایده و خلاقیت

بروز ایده‌ها و خلاقیت‌های متنوع و متفاوت در این دوره از نمایشگاه چشم هر بازدیدکننده‌ای را به خود خیره می‌کرد، تفاوت در ارائه محصولات گردشگری که به عنوان یکی از اهداف اصلی نمایشگاه از روزهای نخست مورد توجه برگزارکنندگان بود آنچنان نمود ظاهری و ملموسی یافت که مخاطبان از تمام اقشار جامعه را به محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران کشاند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت،خیابان سئول در چهار روز برگزاری نمایشگاه گردشگری محل عبور و مرور مردم و مخاطبانی بود که حاضر بودند، برای دیدن بخشی از زیبایی‌های کشورشان حاضر بودند ساعت‌ها ماندن در ترافیک را به جان بخرند.

به گفته بسیاری از بازدیدکنندگان وشرکت‌کنندگان، این نمایشگاه در ایجاد شور و نشاط در جامعه که به عنوان یکی از وظایف اصلی دستگاه‌های فرهنگی کشور به شمار می‌رود، موفق بود، برگزاری مراسم‌های آیینی استان‌های مختلف که در چهار شب نمایشگاه از ساعت 16 تا  21 انجام شد، شاهدی بر این ادعاست.

مخاطبانی از گروه‌های سنی مختلف و از اقشار مختلف جامعه در روزهای برگزاری این نمایشگاه با آداب و رسوم مناطق مختلف کشور آشنا شدند، موضوعی که بی‌شک در ایجاد فضای شاد و بانشاط در جامعه و همچنین همدلی و وحدت در بین اقوام مختلف نقش موثری خواهد داشت.

هرچند در روزهایی که می‌گذرد بخشی از مردم ما با مشکلات و مسائل مالی مواجه هستند، اما برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی که فضایی شاد و مفرح با رعایت اصول و موازین جامعه را برای همگان ایجاد می‌کند، می‌تواند روزهای متفاوتی را برای تمام اقشار ایجاد کند.

گذشته از مواهب و مزایایی که برگزاری این نمایشگاه در حوزه اجتماعی در بر دارد، نباید ایجاد تحرک و پویایی در فضای کسب و کار بخش گردشگری را نیز از قلم انداخت، در روزهایی که به ایام نوروز نزدیک می‌شویم فروش تورهای نوروزی استان‌های مختلف در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری رنگ و بوی عید را زودتر از همیشه به پایتخت آورد.

سالن اختصاصی کودکان از دیگر وجوه متفاوت یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری بود که خانواده‌ها را خواسته و ناخواسته به این نمایشگاه می‌کشاند، سالنی که روی خوش همدان، شهر زیبا و دوست‌داشتنی را به کودکان و نوجوانان نشان داد و باعث فروش تورهای نوروزی این شهر تاریخی شد.

در نهایت روز پایانی یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری با امید به روزهای روشنی برای صنعت گردشگری در حال سپری شدن است و همه امیدوارند که این روزهای نویدبخش و به یادماندنی هر سال با ایده‌های جدید و متنوعی تکرار شود.

 


میراث آریا



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 297
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران