پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 354548 تاریخ : 1397/05/27-11:12:35
,17,22,
نقش انکارناپذیر مالیات در توسعه و آبادانی کشور

عضو هیت رئیسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:

نقش انکارناپذیر مالیات در توسعه و آبادانی کشور

عضو هیت رئیسه مجلس شورای اسلامی بر نقش انکار ناپذیر و ج مالیات و تأثیر آن در توسعه و آبادانی کشور تاکید کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان امور مالیاتی کشور، نشست پیگیری مسائل تجار،بازرگانان و فعالین اقتصادی قشم با حضور مدیر کل امور مالیاتی هرمزگان و عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی و رئیس سازمان برنامه و بودجه استان برگزار شد.

در این نشست، محمد آشوری، نماینده مردم بندرعباس، حاجی آباد، قشم و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نمایندگان مجلس از مواردی که سبب تسهیل و روان سازی قانون باشد استقبال می‌کنند.
وی به تحلیلی جامع از وضعیت کنونی ایران در عرصه ی بین المللی و تشریح شرایط داخلی و پیگیری‌های قوه ی مقننه در راستای ثبات بخشی به وضعیت اقتصادی کشور پرداخت و از نمایندگان بازرگانان و تجار قشم جهت حضور در نشست همفکری و تبادل نظر با کمیسیون اقتصادی مجلس در هفته‌های آتی دعوت بعمل آورد.
در ادامه صالح دریانورد، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هرمزگان نیز با اشاره به نقش کلیدی مالیات در جامعه، موارد مطروحه از سوی بازرگانان و تجار و فعالین اقتصادی قشم را جمع آوری نمود تا از طریق نمایندگان مردم استان در مجلس پیگیری نماید.
در پایان این نشست، شاکر رضا مریدی، مدیرکل امور مالیاتی هرمزگان در خصوص تکالیف اشخاص حقوقی توضیحاتی را ارائه کرد و بر انجام تکالیف قانونی خصوصا تسلیم اظهارنامه مالیاتی، پلمپ دفاتر و نگهداری اسناد و مدارک در سال جاری تأکید نمود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 414
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران