پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 306679 تاریخ : 1396/07/25-11:18:34
,6,
نرخ سرویس دهی به مالکان محصولات رنو به200 خودرو در روز رسید

نرخ سرویس دهی به مالکان محصولات رنو به200 خودرو در روز رسید

این روزها ارزش زمان بیشتر از همیشه است. تفاوتی نمی‌کند در چه شغلی مشغول به کار هستید یا در چه شهری زندگی می‌کنید؛ زمان به‌سرعت در گذر است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، شرکت نگین خودرو با راه‌اندازی خدمتی ویژه با عنوان «نگین سرویس» قصد دارد بالاترین سطح خدمات را در کوتاه‌ترین زمان به مالکین خودروهای وارداتی رنو ارائه کند.

مراجعه حضوری به تعمیرگاه‌ها و نمایندگی‌ها ازجمله مواردی است که باعث اتلاف وقت مالکین خودروها می‌شود و حتی گاهی هزینه‌های اضافی را نیز به مشتریان تحمیل می‌کند. برای این منظور از سال گذشته، نگین خودرو خدمتی جدید را با عنوان «نگین سرویس» راه‌اندازی کرده که در این مدت به‌سرعت در حال توسعه بوده و بزودی تمامی استان‌های کشور را در برمی‌گیرد.

سرویس‌های ادواری، بازدیدهای قبل از سفر و بازدیدهای فنی در محلی که مشتریان مشخص می‌کنند، توسط نگین سرویس بمنظور مدیریت بهتر زمان ایشان انجام می‌شود. سرویس‌های امدادی خدمت ارزشمند دیگری است که از سوی نگین سرویس ارائه می‌شود، هرچند در میان برخی از شرکت‌های عرضه کننده خودرو عمومیت دارد.

نگین خودرو برای رفاه بیشتر مالکین رنو، ایده‌هایی جدید را در «نگین سرویس» به کار گرفته است که باعث تمایز آن با دیگر سرویس‌های مشابه می‌شود. در «نگین سرویس»، علاوه بر سرویس‌های دوره‌ای، ایده «سرویس پیشگیرانه» نیز اجرایی شده است به این معنا که کارشناسان با ارزیابی میزان کارکرد خودروها، در تماس با مالکین آن‌ها پیشنهادهایی مبنی بر انجام سرویس‌های دوره‌ای ارائه می‌کنند تا از این طریق بتوانند حتی پیش از آنکه مشتری احساس نیاز کند و بسیار زودتر از آنکه خودرو به دلیل عدم سرویس‌های دوره‌ای دچار مشکل شود، با مراجعه به محل موردنظر مشتریان سرویس‌های دوره‌ای لازم را انجام دهند.

در حال حاضر این سرویس‌ها در 10 استان و 25 نمایندگی فعال هستند ضمن آنکه سرویس‌های امداد موتوری «نگین سرویس» نیز راه‌اندازی شده است که می‌تواند در موارد امدادی با سرعت بیشتری امدادگر را در محل مورد نظر مشتریان حاضر کند. در آینده نزدیک فاصله میان درخواست سرویس های امدادی تا حضور خودروهای "نگین سرویس" به حدود 30 دقیقه کاهش پیدا خواهد کرد. راهنمایی فنی، اخذ وقت از تعمیرگاه مرکزی، تامین قطعات اصلی و افزودنی‌های مجاز و … خدمات دیگری است که کارشناسان نگین سرویس آماده ارائه خدمت به مشتریان هستند.

جهت تماس با کارشناسان نگین سرویس و درخواست سرویس‌های امدادی و سایر خدمات می‌توانید با شماره تلفن 734551(021) تماس گرفته و یا درخواست خود را به vipservice@neginkhodro.com ارسال کنید. همچنین جهت اطلاع از خدمات نگین سرویس و سایر خدمات ارائه شده از سوی نگین خودرو به مالکین محصولات رنو نیز می‌توانید به وبسایت رسمی این شرکت به آدرس www.neginkhodro.com مراجعه کنید.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 431
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران