پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 354636 تاریخ : 1397/05/28-15:13:44
,15,22,
نخستین نشست کارگروه دفاتر پیشخوان دولت در یزد برگزار شد

نخستین نشست کارگروه دفاتر پیشخوان دولت در یزد برگزار شد

?نخستین نشست کارگروه استانی دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیر دولتی، به ریاست مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و با حضور مسوولان استان یزد در محل اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ اکرم فداکار مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد در نشست کارگروه استانی دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیر دولتی پس از ارایه گزارش تحلیلی از وضعیت دفاتر موجود توسط نماینده تنظیم مقررات منطقه مرکزی، درباره موضوعاتی از قبیل آمایش استانی برای صدور پروانه جدید، فراخوان عمومی، واگذاری خدمات به دفاتر، سامانه مدیریت دفاتر و... توضیحاتی ارایه کرد.

 

وی با اشاره به قوانین، مصوبات و بخشنامه‌های بالادستی جدید مرتبط با دفاتر پیشخوان، تغییر مسوولیت و ترکیب اعضای کارگروه استانی دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی و جابجایی دبیرخانه از استانداری به اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان را یادآور شد و به مرور وظایف و فعالیت های کارگروه پرداخت.

 بر اساس این گزارش، چالش توسعه کمی دفاتر با توجه به توسعه دولت الکترونیکی و الزام دستگاه‌ها به راه‌اندازی میز خدمت الکترونیکی، نگرانی از کند شدن فرآیند الکترونیکی کردن خدمات واگذارشده به دفاتر پیشخوان، نگرانی از اقتصاد دفاتر همزمان با توسعه دولت الکترونیک و دولت همراه، توجه به اقتصاد دفاتر موجود در توسعه دفاتر پیشخوان جدید، وجود دفاتر ICT روستایی و الزامات توسعه آنها براساس برنامه ششم توسعه، و ... از مواردی بود که در این نشست از سوی حاضران بیان شد.

استعلام شاخص‌های آمایش مورد تایید سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، اعلام نظر درباره فرم جمع‌آوری اطلاعات شهرستان‌ها از سوی اعضای کارگروه، استفاده از ظرفیت و همکاری ادارات پست شهرستانی در انجام امور اجرایی دفاتر پیشخوان، پیگیری برای تعیین وضعیت و ساماندهی دفاتر مشابه نظیر کارگزاری‌ها و ... در استان و نیز پیگیری برون‌سپاری خدمات در سطح ملی و استانی از مهمترین مصوبات این نشست بودند.

 


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 226
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران