پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 327852 تاریخ : 1397/01/23-08:59:30
,15,
نخستین جلسه شورای اداری مدیران مناطق پستی استان تهران در سال 97 برگزار گردید

نخستین جلسه شورای اداری مدیران مناطق پستی استان تهران در سال 97 برگزار گردید

نخستین جلسه شورای اداری مدیران مناطق پستی استان تهران در سال 97 بمنظور بررسی عملکرد سال گذشته مناطق و ارائه برنامه های عملیاتی سال جاری برگزار گردید.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، عصردیروز نخستین جلسه شورای اداری مدیران مناطق پستی استان تهران در سال 97 با حضور حلال خور عضو هئیت مدیره و معین پست استان تهران ، احمدی معاون فنی و بازرگانی مدیرعامل ، محسنی مدیر کل دفتر برنامه ، بودجه و توسعه زیرساخت ، گنجی مدیر کل بازاریابی و طراحی محصول ومقصودی مدیر کل پست استان تهران، بمنظور بررسی ، تجزیه و تحلیل روش پیش بینی ترافیک و درآمد ، ارائه برنامه های عملیاتی سه ماهه اول سال جاری ، ساماندهی نیروهای خدماتی و بررسی وصول مطالبات در سالن کنفرانس منطقه پستی شمال غرب برگزار گردید.

عضو هئیت مدیره در این جلسه ضمن تبریک سال نو به تبیین برنامه ها و سیاست های اجرایی سال 97 در جهت تحقق اهداف شرکت پرداخت.

معین پست استان تهران با اشاره به اینکه سهم درآمدی استان تهران 50% از در آمد شبکه را پوشش می دهد افزود: با توجه به ورود دو اپراتور و فعال شدن رقبا در سال جاری باید با تلاش و جدیت فراوان به دنبال رشد ترافیک و درآمد باشیم.

حلال خور افزود: در حوزه بازاریابی بایستی بصورت تخصصی عمل شود و به سمت بخش بندی بازار پیش رفت به طوری که از کلیه ظرفیت های موجود استان تهران به نحوه شایسته بهره مند شد و با جذب سرویس های با ارزش افزوده متناسب با ظرفیت های موجود در شبکه اقدام نماییم به طوری که این امر موجب فرسایش همکاران و مستهلک شدن مجموعه نشده و هزینه های سربار به مجموعه تحمیل ننماید.

 وی در ادامه تصریح کرد: شرکت در سال گذشته پرداخت های مناسبی را برای پرسنل داشته که امیدواریم با رشد درآمد در سال جاری این پرداخت ها مستمر باشد.

در ادامه این جلسه معاون فنی و بازرگانی مدیرعامل با اشاره به اینکه استان تهران ، نقطه استراتژیک شبکه است افزود: با توجه به اینکه استان تهران 50% عملکرد شبکه را محقق می سازد تمرکز عمده حوزه فنی باید بر روی استان تهران باشد.

احمدی با اشاره به اینکه سال 97، سال تحول ، برنامه و پروژه محوری برای شبکه پستی است گفت: توسعه بخش های بازار ،زیر ساخت و کیفیت در قالب  پروژه راهبردی و برنامه بلند مدت  در حوزه معاونت فنی برنامه ریزی شده است.

وی گفت : باید از توان و پتانسیل های بالقوه شبکه استفاده شود و با تعیین مدیر کنترل پروژه به روند اجرای پروژه ها کمک کنیم، پایلوت پروژه ها در سطح استان تهران پیاده سازی می شود که باید از توان و انگیزه پرسنل در جهت پیشبرد پروژه ها استفاده نماییم.

در پایان هریک از مدیران کل ستادی و اجرایی حاضر در جلسه به بیان عملکرد های حوزه زیر مجموعه خود پرداخته و مشکلات و چالش های موجود را عنوان نمودند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 375
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران