پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 310662 تاریخ : 1396/09/19-13:07:14
,3,
موسسه اعتباری کاسپین از سه طرح تسهیلاتی جدید رونمایی کرد

موسسه اعتباری کاسپین از سه طرح تسهیلاتی جدید رونمایی کرد

موسسه اعتباری کاسپین در راستای پاسخگویی به نیازهای مشتریان، پس از گذر از بحران های مربوط به برخی تعاونی های منحله تحت پوشش خود، به عنوان نخستین اقدام با طراحی خدمات “بسته اعتباری باران” از سه طرح تسهیلاتی جدید برای مشتریان و سپرده گذاران خود رونمایی کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کاسپین، طرح های «پایدار»، «مهر» و «آبان»، عناوین خدمات جدید تسهیلاتی موسسه اعتباری کاسپین هستند که مشتریان این موسسه می توانند از روز 11 آذر ماه سال جاری با فراهم نمودن شرایط اعلامی از تسهیلات ارزان قیمت بهره مند شوند.

در طرح «پایدار» مشتریان می توانند با افتتاح حساب کوتاه مدت که قابلیت دریافت و پرداخت دارد، ضمن بهره مندی از سود سپرده تا سقف 300 میلیون ریال تسهیلات با نرخ 13% با دوره باز پرداخت 21 الی 35 ماهه برخوردار شوند.

طرح «مهر» نیز این قابلیت را دارد که مشتریان با افتتاح حساب کوتاه مدت می توانند علاوه بر دریافت سود 6 درصدی سپرده، با رعایت ضوابط تعیین شده، تسهیلات با نرخ 15 درصدی در قالب عقود مبادله ای (جعاله، فروش اقساطی) دریافت نمایند. سقف تسهیلات این طرح حداکثر 600 میلیون ریال با دوره بازپرداخت 24 تا 60 ماه می باشد.

بر اساس طرح «آبان» که در راستای تامین نیاز مالی کوتاه مدت متقاضیان طراحی شده است، مشتریان می توانند با افتتاح حساب کوتاه مدت و دریافت سود سپرده تا سقف 400 میلیون ریال تسهیلات با نرخ 18% در قالب عقود مضاربه و سلف دریافت نمایند. مدت بازپرداخت این تسهیلات 3 تا 12 ماه می باشد.

خاطر نشان می شود دستورالعمل اجرایی این طرح از تاریخ 1396/09/11 به کلیه شعب موسسه ابلاغ شده است و مشتریان می توانند با مراجعه به واحدها متناسب با نیاز خود اقدام نمایند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 229
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران