پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 265457 تاریخ : 1395/11/06-21:52:47
,3,
معرفی طرح های جدید به مشتریان ثامن

معرفی طرح های جدید به مشتریان ثامن

سرپرست مدیریت شعب قزوین و زنجان گفت : در کنار وصول مطالبات جذب منابع نیز در دستور کار شعب قرار گیرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از موسسه اعتباری ثامن، امیر ایزدی در جمع روسای شعب اظهار داشت: ثامن سپرده‌های شش‌ماهه را به دلیل جذابیت بیشتر سپرده‌های یک‌ساله تبدیل کرد.

وی با تأکید بر کاهش مطالبات ادامه داد: عزم جدی و تلاش بیشتر کارکنان صف و ستاد برای پیگیری و وصول مطالبات ضروری است.

ایزدی با اشاره به مسیر طی شده برای اخذ مجوز افزود: بخش اعظم فرایندهای مالی دریافت مجوز توسط شعب انجام می‌شود. لذا همکاران شعب باید نقش و وظیفه خویش را در این مسیر به‌خوبی ایفا کنند.

وی وظیفه شعب برای اخذ مجوز را، جلوگیری از زیانده شدن، افزایش منابع و برابر آن مصارف علمی و دقیق، جمع‌آوری سرمایه‌های سرگردان جامعه، کاهش مطالبات و سودآوری شعب عنوان کرد.

سرپرست مدیریت شعب قزوین و زنجان با اشاره به رویکرد جدید ثامن در زمینه مصارف گفت: پرداخت تسهیلات تنها با معدل‌گیری از میانگین ممکن است. به همین منظور در مواجهه با درخواست‌های متفاوت مشتریان دیگر طرح‌ها به مشتری معرفی و برای جذب و حفظ مشتری تلاش بیشتری انجام شود.

وی با تأکید بر اهمیت نوآوری و خلاقیت در بین همکاران اضافه کرد: با توجه به رقابتی بودن فضای اقتصاد بانکی کارکنان باید با ارائه طرح‌های جدید و نوآورانه و رصد خدمات و طرح‌های بانک‌ها و مؤسسات تلاش بیشتری داشته باشند.

ایزدی در انتها خطاب به روسای شعب از آنان خواست: افزایش نظارت و کنترل روسای شعب، ارزیابی مستمر عملکرد کارکنان و برنامه‌ریزی منظم در دستور کار روسای شعب باشد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 386
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران