پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 352267 تاریخ : 1397/04/24-09:34:25
,15,
معاون فنی و بازرگانی از اجرای آزمون بین المللی سیر مرسولات خارجه خبر داد

معاون فنی و بازرگانی از اجرای آزمون بین المللی سیر مرسولات خارجه خبر داد

معاون فنی و بازرگانی مدیرعامل گفت: آزمون بین المللی سیر مرسولات خارجه (GMS E2E)با نظارت و هماهنگی دفتر مدیریت کیفیت و امور مشتریان انجام می شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، احمدی افزود: نظر به اهمیت سرعت سیر مرسولات صادره و وارده عادی خارجه، دفتر مدیریت کیفیت و امور مشتریان با هماهنگی اتحادیه جهانی پست (UPU) اقدام به برگزاری آزمون سیر مرسولات خارجه از ابتدا تا انتها نموده است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر آنتن‌های کنترلی GMS دراستان‌های اصفهان، خراسان رضوی و مرکز ملی پردازش و مبادله پستی نصب و فعال می باشند، در فاز نخست وصول و ایصال مرسولات عادی خارجه با بهره گیری از سیستم RFID در این نقاط مورد سنجش و کنترل قرار می گیرد.

او با اشاره به اینکه در حال حاضر در بعد مرسولات صادره، آزمون سیر مرسولات عادی درکشورهای پاکستان، افغانستان، عراق، سریلانکا و اندونزی که مجهز به آنتن‌های مذکور می باشند انجام می شود و نتایج مربوطه توسط اتحادیه جهانی پستی رصد و به کشورهای مجری گزارش می‌گردد، افزود: در همین راستا نماینده دفتر مدیریت کیفیت و امور مشتریان به منظور هماهنگی در خصوص گزارشات و کنترل وضعیت عملیات سرویس مذکور به اتحادیه پستی جهانی معرفی شده است.

احمدی هدف از این فرآیند و اجرای آن را رعایت تعهدات سرویس پست عادی خارجه مطابق با استانداردهای اتحادیه پستی جهانی به منظور جلب رضایت مشتریان، بهبود کیفیت و افزایش سرعت سیر مرسولات جهانی براساس معیارهای اتحادیه عنوان کرد.

معاون فنی و بازرگانی همچنین گفت: نتایج عملکرد کشورهای عضو اتحادیه در رابطه با این سرویس به صورت مستمر ارزیابی می شود که براساس آخرین گزارش اتحادیه پستی جهانی، شرکت ملی پست توانسته براساس استانداردهای تعیین شده  این آزمون، 85 درصد نمره را محقق نماید.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 390
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران