پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 280669 تاریخ : 1396/03/28-16:02:04
,10026,
معاون بیمه ایران: زائران حج تمتع زیرپوشش کامل قرار گرفتند

معاون بیمه ایران: زائران حج تمتع زیرپوشش کامل قرار گرفتند

معاون فنی بیمه ایران گفت : طبق قرارداد با سازمان حج و زیارت ،همه هموطنانی که امسال به حج تمتع مشرف می شوند ، زیرپوشش کامل بیمه قرار دارند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ،محمد حیدری افزود: به این ترتیب حاجیان 48 ساعت قبل از خروج از کشور، 45 روز اقامت در عربستان و 72 ساعت پس از مراجعت به کشور زیرپوشش بیمه هستند.

وی با بیان اینکه این بیمه شامل 3 نوع بیمه عمر و حوادث، درمان و بار همراه مسافر است، افزود: براساس قرارداد مربوط به بیمه حادثه ، اگر حاجی به صورت عادی فوت کند 20 میلیون تومان پرداخت خواهد شد و اگر بر اثر حادثه فوت کند این پرداختی تا 270 میلیون تومان افزایش می یابد.
حیدری گفت : بر اساس بیمه درمان اگر حاجی بر اثر بیماری یا حادثه مصدوم شود که نیاز به بستری در بیمارستان باشد تا 20 میلیون تومان تحت پوشش بیمه قرار دارد.
وی افزود: اگر بیماری جزیی باشد بابت هزینه ویزیت، دارو و جراحی های کوچک تا 2 میلیون تومان و در مجموع تا 22 میلیون تومان هزینه درمان پرداخت خواهد شد.
معاون فنی بیمه ایران با بیان اینکه ، مسئولیت بار همراه مسافر نیز بیمه شده است، گفت: بار همراه حاجیان در رفت تا یک میلیون تومان و در برگشت تا دو میلیون تومان زیرپوشش بیمه قرار دارد.
حیدری با بیان اینکه نمایندگان بیمه ایران در کنار کارگزاران سازمان حج و زیارت در مدینه و مکه مستقر هستند و خدمات رسانی را به حاجیان عزیز ، سازماندهی می کنند افزود: اگر برای حاجیان در طول این سفر معنوی اتفاقی بیفتد ، فقط کافی است که به رئیس کاروان اطلاع داده شود و بعد از آن کارهای بیمه ای حاجی با هدایت نمایندگان بیمه ایران در عربستان و ایران انجام خواهد شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 369
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران