پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 351252 تاریخ : 1397/04/04-09:35:14
,15,
مصوبات جدید شورای فرهنگی پست در سال جاری

مصوبات جدید شورای فرهنگی پست در سال جاری

شورای فرهنگی شرکت ملی پست تشکیل جلسه داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، روز یکشنبه سوم تیرماه اعضای شورای فرهنگی پست متشکل از احمدزاده معاون برنامه ریزی و پشتیبانی مدیرعامل، هادوی مدیرکل مدیریت عملکرد، مقصودی مدیرکل پست استان تهران، زارع معاون حراست و امنیت پستی، مرجان حسن مسئول امور بانوان شرکت به همراه حجت الاسلام قلیان دبیر شورای فرهنگی وزارت تشکیل جلسه داده و پیرامون اقدامات فرهنگی سال جاری به بحث و تبادل نظر پرداختند.

بر اساس این گزارش، اعضاء به اتفاق آراء توافق کردند مبلغ 250 هزار ریال بودجه فرهنگی به ازاء هر نفر در سال جاری اختصاص یابد.

همچنین در مصوبه دیگری که به تصویب اعضاء رسید، با توجه به عملکرد موفق پست در حوزه عفاف و حجاب، مقرر شد دو همایش سراسری با حضور بانوان شبکه پستی در این حوزه برگزار و گزارش آن به مسئولان فرهنگی ارسال شود.

یکی دیگر از مصوبات این جلسه مربوط به ایجاد میز خدمت در باجه های پستی بود. براساس این مصوبه به منظور صیانت از حقوق شهروندی، میز خدمت در باجه های پستی تشکیل و در راستای پاسخگویی بهتر به مشتریان، همایش آموزشی برای کارکنان پست استان تهران در سه نوبت برگزار می شود.

در این شورا همچنین به پیشنهاد مسئول امور بانوان شرکت ملی پست، در خصوص توانمندسازی زنان خود سرپرست که همسرانشان فوت نموده اند و همچنین ارتقاء جایگاه اداری بانوان در سطوح مدیریتی مصوباتی به تصویب رسید که مرجان حسن مسئول تهیه گزارش و ارائه به اعضاء جهت پیاده سازی آنها شد.

در این جلسه احمدزاده با ارائه گزارشی از اقدامات فرهنگی سال گذشته، از تلاش اعضاء شورای فرهنگی تقدیر کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 337
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران