پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 306338 تاریخ : 1396/07/20-17:48:24
,11,
مسیر اصفهان -شیراز 141 کیلومتر کوتاه‌تر شد

مسیر اصفهان -شیراز 141 کیلومتر کوتاه‌تر شد

با افتتاح 15 کیلومتر از آزادراه غرب اصفهان، مسیر اصفهان -شیراز 141 کیلومتر کوتاه‌تر شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، خیرالله خادمی در مراسم افتتاح 15 کیلومتر آزادراه غرب اصفهان اظهار کرد: در بخش ریلی 1800 کیلومتر ریل‌گذاری در دست اقدام است که 919 کیلومتر ریل جدید در مسیرهای مختلف استان گیلان، کرمانشاه، همدان و آذربایجان غربی بخشی از پنج استانی است که در دست بهره‌برداری است.

وی افزود: امسال سال طلایی در طول تاریخ ایران در توسعه ریلی و برای خطوط ریلی است.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: مسیرهای جدیدی در حال انجام است و سال 1397 را می‌توان برای آزادراه‌ها تخصیص داد.

خادمی افزود: همیشه در کشور پروژه‌های آزادراه انجام شده اما هیچ‌گاه به صورت همزمان و با این حجم نبوده است و این پروژه 141 کیلومتر مسیر اصفهان -شیراز را کوتاه کرده است.

وی ادامه داد: استان اصفهان از جهت ترانزیتی خاص است و دو کریدور اصلی به سمت شیراز و خوزستان بوده و همیشه یک گلوگاه بوده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: حدود 1000 میلیارد تومان برای 94 کیلومتر کنارگذر تخصیص داده شده است که امروز 15 کیلومتر از آن افتتاح شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 290
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران