پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 190019 تاریخ : 1395/03/05-11:07:49
,5,15,
محدودیتی برای انتقال فناوری به ایران وجود ندارد

نماینده یک شرکت دانمارکی:

محدودیتی برای انتقال فناوری به ایران وجود ندارد

نماینده یک شرکت دانمارکی فعال در حوزه فناوری های پیشرفته گفت: پس از اجرای توافق هسته ای، کشورهای اروپایی همه محدودیتها را برای انتقال فناوری به ایران برداشته اند و در این زمینه دیگر محدودیتی وجود ندارد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، کیم براد کارلسن (Kim Braad Carlsen)، مدیر پروژه شرکت هالدورتاپسو (Haldor Topsoe) با اشاره به نخستین حضور خود در ایران گفت: قصد داریم دفتر نمایندگی این شرکت را در تهران افتتاح کنیم.

وی ادامه داد: ما در حال مذاکره برای همکاری با شرکتهای ایرانی و امضای قرارداد با آنها هستیم زیرا ظرفیتهای بزرگی برای همکاری با شرکتهای ایرانی وجود دارد.

کارلسن به برخورداری شرکت خود از برترین فناوریها در حوزه کوره های فرآیندی اشاره کرد و گفت: بازار ایران برای سالها از فناوری محروم بوده و نیازمند فناوریهای روز دنیا برای استفاده بهینه از منابع خدادادی است.

وی افزود: شرکتهای ایرانی بسیار علاقمند به استفاده از فناوریهای پیشرفته اروپایی هستند و ما هم هیچ محدودیتی برای ارائه این فناوریها به آنها نداریم.

کارلسن گفت: شاید هنوز مسائلی پیش روی روابط بانکی وجود داشته باشد اما اروپاییها تحریمها در حوزه انتقال فناوری به ایران را برداشته اند.

همایش «فناوریهای پیشرفته اروپایی در کوره های فرآیندی» با هدف بحث پیرامون طراحی، ساخت، بهره برداری و تعمیرات کوره های فرآیندی، صبح امروز (سه شنبه، چهارم خردادماه) در محل باشگاه فرمانیه تهران آغاز به کار کرد.

برترین صاحبنظران در سطح بین المللی در مورد طراحی، ساخت و بهره برداری و تعمیرات کوره های فرآیندی در این همایش سخنرانی کردند و مباحث مربوط به فاینانس پروژه ها و دانش فنی طرحها نیز در این همایش بررسی شد.

شرکت هالدورتاپسو (Haldor Topsoe) از دانمارک با تخصص پروژه‌های متانول آمونیاک، شرکت پتروشیمی هورتی (Heurtey Petrochem)، شرکت فرانسوی صنایع مانور (Manoir Industries) سازنده بزرگترین کوره‌های پتروشیمی و پالایشگاهی و ساخت لوله‌های داخل کوره‌ها، شرکت ایتالیایی ایچه(I.C.E ) سازنده مشعلهای داخل کوره و شرکت فرواشتال-تاپسو (Ferrostaal Topsoe) آلمان و شرکت پتروگاز پرشیا (Persia Petro Gas) از جمله شرکتهای حاضر در همایش بودند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 220
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران