پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 353316 تاریخ : 1397/05/08-14:46:37
,17,11,
مجوز انتشار 600 میلیارد تومان اوراق برای ایمن‌سازی راههای شریانی کشور

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ابلاغ کرد؛

مجوز انتشار 600 میلیارد تومان اوراق برای ایمن‌سازی راههای شریانی کشور

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، مجوز شورای اقتصاد درخصوص انتشار 6000 میلیارد ریال اوراق مشارکت برای طرح ایمن‌سازی و نگهداری راه‌های شریانی کشور توسط وزارت راه و شهرسازی را ابلاغ کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان برنامه و بودجه کشور، دکتر محمد‌باقر نوبخت مجوز شورای اقتصاد درخصوص انتشار 6000 میلیارد ریال اوراق مشارکت برای طرح ایمن‌سازی و نگهداری راه‌های شریانی کشور توسط وزارت راه و شهرسازی را ابلاغ کرد.

متن کامل این مصوبه که برای اجرا به وزارت راه‌ و شهرسازی – سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ابلاغ شده است،‌ به این شرح است:

شورای اقتصاد در جلسه مورخ 1‏/5‏/1397 درخواست شماره 02‏/100‏/31129 مورخ 19‏/3‏/1397 وزارت راه و شهرسازی درخصوص صدور مجوز انتشار عرضه اوراق مشارکت ریالی برای طرح ایمن‌سازی و نگه‌داری راه‌های شریانی کشور توسط وزارت راه و شهرسازی _ سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای  به استناد بند «الف» تبصره (5) قانون بودجه سال 1397 کل کشور را مورد بررسی قرار داد.

پس از بحث و بررسی با انتشار اوراق مشارکت ریالی جهت طرح ایمن‌سازی و نگه‌داری راه‌های شریانی کشور به میزان مبلغ شش هزار میلیارد (000‏‏/000‏‏/000‏‏/000‏‏/6) ریال را به شرح ذیل مشروط به رعایت قوانین و مقررات ذی‌ربط و رعایت موارد زیر مورد تصویب قرار داد:

الف) اولویت انتشار اوراق مشارکت ریالی با طرح و پروژه‌های مربوط به ارتقاء ایمنی جاده‌های کشور و بهبود رویه‌ی راه‌های مربوط به طرح ایمن‌سازی و نگه‌داری راه‌های شریانی کشور می‌باشد.

ب) بازپرداخت اصل و فرع (سودهای علی‌الحساب، کارمزد و سایر هزینه‌ها) ناشی از انتشار اوراق مشارکت ریالی به‌عهده وزارت راه و شهرسازی _ سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوده و هزینه‌های مزبور را از محل منابع داخلی خود پرداخت نماید، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مکلف است از سهم بودجه سالانه خود، اعتبار لازم را در بودجه سنواتی سال 1397 و سال‌های بعد منظور نماید.

ج) زمان انتشار اوراق مشارکت ریالی و نرخ کارمزد اوراق توسط کمیته بند «ک» تبصره (5) قانون بودجه سال 1397 تعیین و به تصویب خواهد رسید.

‏- ضمناً وزارت راه و شهرسازی مکلف است پیشنهاد بازنگری عوارض دریافتی از آزاد راه‌های کشور را سریعاً برای تصویب  به شورای اقتصاد ارایه کند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 384
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران