پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 280748 تاریخ : 1396/03/30-09:58:59
,1,
مجمع استانی با موضوع بررسی عملکرد مدیریت شعب استان قم

مجمع استانی با موضوع بررسی عملکرد مدیریت شعب استان قم

چهارمین مجمع استانی با حضور مدیر کل شعب استان قم در سالن کنفرانس اداره مرکزی بانک قوامین برگزار شد. در این جلسه که در حضور مدیرعامل محترم بانک قوامین برگزار شد تعدادی از معاونین مدیرعامل از جمله معاون نظارتی و روسای ادارات حوزه ی نظارت نیز حضور داشتند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت،در ابتدای مجمع معاونت امور استانها و بازاریابی و معاونت نظارتی گزارش کاملی از عملکرد مدیریت شعب استان قم را در بخش های مختلف در قالب جدول – عدد و ارقام و نمودار برای حاضرین ارائه کرده و برای هر آیتم وضعیت عملکردی استان قم را تشریح کردند.

سپس مدیرکل شعب استان قم طی سخنانی در خصوص عملکرد خود و همکارانش به ارائه توضیحات پرداخت و گفت تلاش همکارانم در استان قم موجب شد که در بخش درآمد غیر مشاع رتبه نخست را کسب کنیم که این برای استانی که فقط یک شهر دارد موفقیت بزرگی است.
جواد اصفهانی رقابت بانکها در استان قم را بسیار فشرده دانست و گفت: ما در بخشهای مختلف تلاش خود را می کنیم که نام بانک قوامین که با نام پر افتخار ناجا عجین شده است همچنان سرافراز مانده و به عنوان نمادی از اعتماد مردم ایران زمین بماند.
مدیر کل استان قم بازار درآمد غیرمشاع را مناسب دانسته و بر نیاز خود برای دریافت خودپرداز برای استان خبرداد و گفت ما از این طریق می خواهیم سهم بازار خود را افزایش دهیم.در ادامه ی مجمع در خصوص منابع و مصارف مربوط به استان قم بحث و ارائه نظر شد .
در پایان دکتر تقی نتاج ، مدیرعامل بانک قوامین ضمن تقدیر از زحمات همکاران بانک در استان قم به مدیرکل استان و همکارانش خدا قوت گفته و به معاونت مالی و معاونت اعتباری بانک تأکید کردند : منابعی که در هر استان جذب می شود در همان استان مصرف شود و اگر این اتفاق نیفتاد و منابع جذب شده یک استان در استان دیگری مصرف شد در حق آن استان اجحاف شده است و ضمن اینکه این موضوع با راهبردهای مدیریت منافات دارد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 223
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران