پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 282752 تاریخ : 1396/05/21-10:18:25
,6,
لوح غرفه آرایی برتر در نمایشگاه به گروه بهمن رسید

لوح غرفه آرایی برتر در نمایشگاه به گروه بهمن رسید

، پس از برتری غرفه گروه بهمن در شیراز، اینبار هم با درخشش در مشهد اصلی ترین لوح نمایشگاه (لوح غرفه برتر در زمینه غرفه آرائی) را از آن خود کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، گروه بهمن با حضور شرکت های زیرمجموعه خود بهمن موتور، بهمن دیزل، سیبا موتور، بهمن لیزینگ و ایران دوچرخ در فضائی به مساحت 1400متر فضای داخلی و 220 متر فضای خارجی در هفده همین نمایشگاه خودرو مشهد حضور داشت که با استفاده از ألمان های متفاوت و خلاقانه توانست لوح برتری غرفه را به دست اورد.

 گروه بهمن در هفدهمین نمایشگاه خودرو مشهد با نمایش جدیدترین محصولات خود و همچنین رونمایی از بسترن B30، توانست خیل عظیمی از علاقمندان به صنعت خودرو را در مشهد به غرفه خود بکشاند.

این شرکت همچنین فروش ویژه جدیدترین محصول خودB30 را در نمایشگاه مشهد آغاز کرد که با توجه به قیمت گذاری مناسب و مشخصات فنی در خور توجه در مقایسه با رقبا، با استقبال کم نظیر روبه رو شد.

ستاد اجرایی هفدهمین نمایشگاه خودرو مشهد نیز، در ساعات پایانی این نمایشگاه، غرفه گروه بهمن را به عنوان غرفه برتر در این نمایشگاه معرفی کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 334
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران