پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 267386 تاریخ : 1395/12/08-16:38:34
,17,21,
لاریجانی : اینگونه نباشد که هرکسی کار خلافی انجام دهد و بعد بتواند فرار کند

در خصوص برداشت های غیرمجاز در دولت های نهم و دهم ؛

لاریجانی : اینگونه نباشد که هرکسی کار خلافی انجام دهد و بعد بتواند فرار کند

رییس مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بند مربوط به اجازه برداشت بیش از حد مجوزهای قانونی در دولت های نهم و دهم گفت: ‌باید با متخلفان برخورد شود و اینگونه نباشد که هرکسی کار خلافی انجام دهد و بعد بتواند فرار کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، علی لاریجانی در جلسه علنی نوبت دوم روز یکشنبه و در جریان بررسی بند ز تبصره یک لایه بودجه سال 96 کل کشور افزود: تخلفات انجام شده قالبا و غریب به اتفاق بعد از اینکه دوره آقایان تمام می شود،‌ دیوان محاسبات فرصت می کند که آنرا بررسی و به مجلس بفرستد.

وی با بیان اینکه نباید پس از حیات سیاسی افراد، دیوان محاسبات گزارش تخلفات را بدهد که فلان رییس جمهوری یا فلان وزیر تخلف کرده است، اظهار داشت:‌ علت اینکه قانونگذار وقتی که قانون را نوشت که وزرا و رییس جمهوری باید به رییس مجلس گزارش دهد، این کار باید در زمان حیات سیاسی آنها باشد تا اگر لازم بود بتوان آنها را استیضاح و یا سوال کرد.
رییس قوه مقننه تصریح کرد:‌ البته وقتی آنها رفتند باید به سایر امور رسیدگی شود و اگر مشکلی داشت باید این موضوع گفته و مورد رسیدگی قرار گیرد؛ که به دیوان محاسبات دستور داده شده است که تا پایان دوره به موارد دولت های قبل رسیدگی شود.
در نهایت نمایندگان مجلس با تبصره ز برای رسیدگی به صورت های مالی دولت نهم و دهم درباره برداشت غیر مجاز از محل صادرات نفت موافقت کردند.
لاریجانی همچنین بعد از تصویب این بند توسط نمایندگان گفت: نباید به گونه ای باشد که کسی کاری کرد بتواند فرار کند و باید با متخفان برخورد کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 353
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران