پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 264065 تاریخ : 1395/10/19-15:51:02
,13,16,17,
قیمت مرغ ثابت ماند

قیمت مرغ ثابت ماند

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی با بیان اینکه بیماری آنفولانزا در قیمت تخم مرغ تاثیرگذار بوده، قیمت هرکیلو تخم مرغ را 5 هزار و 300 تومان اعلام کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت،مهدی یوسف خانی  در خصوص وضعیت قیمت مرغ نسبت به هفته گذشته اظهار کرد: قیمت‌ مرغ نسبت به اواخر هفته گذشته ثابت بوده و هرکیلو با قیمت 6 هزار و 750 تومان به دست مصرف کننده می‌رسد.

 
وی افزود: در حال حاضر بازار تقاضا برای خرید مرغ کساد است و با گران شدن گوشت قرمز نیز تقاضا در این بازار افزایش پیدا نکرده است.
 
رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی با بیان اینکه مردم در خرید مواد غذایی صرفه جویی می‌کنند گفت: انتظار می‌رفت با افزایش قیمت گوشت قرمز تقاضا برای خرید گوشت مرغ و ماهی افزایش یابد که این امر در بازار تاثیرگذار نبود و کاهش تقاضا در بازار انواع گوشت وجود دارد.
 
یوسف خانی در ادامه با بیان این مطلب که بیماری آنفولانزا فوق حاد پرندگان در بازار تخم‌مرغ تاثیرگذار بوده است، خاطرنشان کرد: این بیماری باعث مرگ تعداد زیادی از مرغ‌های تخم‌گذار شده و کاهش تولید تخم مرغ قیمت آن را بالا برده است.
 
وی افزود: درحال حاضر هر کیلو تخم مرغ با قیمت 5 هزار و 300 تومان در واحدهای صنفی به فروش می‌رسد که هرشانه تخم مرغ قیمتی حدود 10 هزار و 600 تومان دارد.
 
رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی با اشاره به میزان عرضه و تقاضا در بازار مرغ، گفت: خوشبختانه مردم با درست مصرف کردن موادغذایی پرمصرف از جمله انواع گوشت باعث ثبات در قیمت‌ها می‌شوند و با فرهنگ سازی در روزهای پر تقاضا این روال ادامه خواهد داشت.
 


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 283
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران