پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 282392 تاریخ : 1396/05/11-10:31:45
,13,
قرارداد رسمی همکاری گروه صنایع غذایی سولیکو با شرکت هیپ آلمان

قرارداد رسمی همکاری گروه صنایع غذایی سولیکو با شرکت هیپ آلمان

رارداد رسمی همکاری گروه صنایع غذایی سولیکو(کاله) با شرکت هیپ آلمان به امضاء طرفین رسید.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، کارخانه هیپ و شهر فافن‌هوفن واقع در ایالت باواریای آلمان که زادگاه یکی از معتبرترین و معروف‌ترین برندهای تولید غذای کودک ارگانیک در دنیا یعنی برند هیپ است، میزبان جلسه رسمی آغاز همکاری بین گروه صنایع غذایی سولیکو و شرکت هیپ بود. در طی این جلسه که در تاریخ یکم ژوئن سال جاری میلادی (2017) برگزار شد غلامعلی سلیمانی‌، بنیانگذار و رییس هیات مدیره گروه صنایع غذایی سولیکو و آلبرت بِلشان مدیرعامل شرکت هیپ قرارد همکاری را امضا کردند.

براساس این قرارداد نمایندگی توزیع و فروش محصولات هیپ در کشورهای ایران و عراق به گروه سولیکو واگذار شد. این قرارداد قابلیت گسترش به سایر کشورهایی که گروه سولیکو در آنها دفتر دارد را پس از توافقات آتی خواهد داشت.
با توجه به توافقات صورت گرفته در فاز‌های بعدی، طرفین در مورد نصب و راه‌اندازی خطوط تولید و پرکنی محصولات شیر خشک ارگانیک اطفال نیز به توافق رسیدند و مذاکراتی که از ماه‌ها  پیش برای تجهیز کارخانه تولیدی واحد تهران در ساختمانی مجزا و مورد تایید طرف آلمانی آغاز شده بود، به نتیجه مطلوب نهایی رسید.
گروه سولیکو با ثبت این قرارداد علاوه بر رفع نیاز داخل به واردات غذای ارگانیک، در آینده امکان صادرات محصولات تولیدی خود را تحت برند هیپ به سایر کشورها کسب می‌کند.
لازم به ذکر است گواهی نمایندگی مورد اشاره درسازمان غذا و دارو جمهوری اسلامی ایران هم ثبت و تایید شده است.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 357
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران