پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 250927 تاریخ : 1395/09/17-14:26:47
,3,13,
فصل جدید تولید در سال اقتصاد مقاومتی

فصل جدید تولید در سال اقتصاد مقاومتی

دکتر عیسی رضایی مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر و هیئت همراه با حضور در نمایشگاه بین المللی تهران از دهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آرد و نان بازدید کردند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر؛ دکتر عیسی رضایی با حضور در دهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آرد و نان و حضور در غرفه اکرام صنعت مهدی از آخرین دستاوردهای شرکت‌های تولیدکننده نان صنعتی، سازندگان ماشین‌آلات نان، تولیدکنندگان آرد و ماشین‌آلات مرتبط با آن، تولیدکنندگان خمیر مایه و بهبود دهنده‌ها، سازندگان سیلو، تولیدکنندگان تجهیزات آزمایشگاهی و صنایع بسته‌بندی بازدید کرد.

دکتر رضایی بازدید از غرفه کارخانه اکرام صنعت مهدی در دهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آرد و نان گفت: حمایت از صنایع و تولیدکنندگان داخلی در راستای  اجرا و تحقق سند اقتصاد مقاومتی از اولویت های کوثر در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل می باشد.

نایب رئیس هیئت مدیره موسسه اعتباری کوثر با اشاره به سیاست های دولت تدبیر و امید در فرآیند کاهش نرخ سود تسهیلات افزود: تسهیل در پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی و تامین سرمایه در گردش 5 مجموعه نان صنعتی از جمله اقدامات کوثر در حوزه اقتصاد مقاومتی است .

بر اساس این گزارش؛ دهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آرد و نان "IBEX2016 با اهدافی چون فرهنگ سازی و اصلاح الگوی تولید و مصرف آرد و نان، افزایش سطح فعالیت های تجاری و سرمایه گذاری در صنعت آرد و نان در نمایشگاه بین المللی گشایش یافت.

این گزارش می افزاید: در این نمایشگاه 200 شرکت داخلی و خارجی محصولات و فناوری های خود در این حوزه را ارائه می کنند که 60 شرکت از 16 کشور همچون آلمان، بلژیک، فرانسه ترکیه و کره جنوبی در این نمایشگاه حضور دارند و فناوری های روز خود را به نمایش گذاشتند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 297
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران