پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 349117 تاریخ : 1397/02/29-16:02:41
,5,
فراخوان عمومی روشی شایسته برای انتخاب بهترین نیروها است/ امکان تعمیم تجربه جدید وزارت نیرو به سایر دستگاه‌های مشابه

معاون رئیس جمهوری:

فراخوان عمومی روشی شایسته برای انتخاب بهترین نیروها است/ امکان تعمیم تجربه جدید وزارت نیرو به سایر دستگاه‌های مشابه

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور با تاکید بر اینکه فراخوان عمومی روشی شایسته برای انتخاب بهترین نیروها است، گفت: اقدام وزارت نیرو برای انتخاب برخی از مدیران خود براساس شایسته گزینی تجربه جدیدی است که امیدواریم با موفقیت طرح بتوانیم این تجربه را به سایر دستگاه‌های مشابه تعمیم دهیم.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل ازپاون، جمشید انصاری ، با اشاره به فراخوان عمومی وزارت نیرو برای انتخاب برخی از مدیران صنعت آب و برق، گفت: در سازمان‌ها و بنگاه‌های پیشرو متداول است که برای شناسایی شایسته ترین فرد جهت تصدی مسئولیت‌ و مدیریت‌ سازمان‌ چنین فراخوانی منتشر شود.

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور افزود: در این فراخوان ویژگی‌های مورد نظر برای افراد قید شده و روش‌های نیز برای سنجش شایستگی و توانمندی فرد جهت انجام این مسئولیت مشخص می‌شود که این روش فرصتی را فراهم می‌کند تا افراد بتوانند با اعلام داوطلبی و معرفی توانمندی و تخصص‌هایشان خود را در معرض انتخاب قرار دهند.
وی تاکید کرد: در این روند این فرصت نیز برای سازمان‌ها فراهم خواهد بود که بتوانند در یک گزینش بر مبنای شایستگی بهترین نیروها را برای تصدی مسئولیت‌ها و مدیریت‌های خود انتخاب کنند.
معاون رئیس‌جمهوری روند انتخاب مدیران براساس فراخوان عمومی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: چنین پروسه‌ای همچنین این امکان را فراهم می‌کند که هر دستگاهی بتواند در کنار نیروهای متخصص خود برخی از مدیران خود را به صورت رقابتی از میان افراد واجد شرایط و ذی‌صلاح در سراسر کشور استفاده کند.
انصاری خاطرنشان کرد: در این بین نباید از نکته غافل شویم که نیروهای هر سازمان به دلیل تعلق خاطر خود به این مجموعه آشنایی بیشتر با فرهنگ و شرایط داخلی چنین محیطی دارند پس بایستی نیروهای هر مجموعه را نیز برای حضور در این پروسه به خوبی ترغیب کرد تا از ظرفیت سرمایه انسانی کشور به خوبی بتوان استفاده کرد.
وی با تاکید بر اینکه اغلب فراخوان‌های عمومی برای انتخاب مدیران مربوط به بخش خصوصی است، تصریح کرد: این اقدام وزارت نیرو برای انتخاب برخی از مدیران خود تجربه جدیدی است که امیدوارم در صورت ارزیابی و تشخیص موفقیت طرح بتوانیم با برنامه ریزی مناسب این تجربه را به سایر دستگاه‌های مشابه تعمیم دهیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 309
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران