پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 354413 تاریخ : 1397/05/24-11:18:10
,8,
عقب نشینی محسوس قیمت مس

در بازارهای جهانی رخ داد؛

عقب نشینی محسوس قیمت مس

مس در روز سه شنبه به پایین ترین قیمت خود در 13 ماه گذشته رسید. کاهش مصرف چین و احتمال جلوگیری از اعتصاب معادن بزرگ جهان از دلایل عمده کاش قیمت این فلز سرخ بود. مس با افت 2درصدی به 5902دلار در هر تن رسید.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، چین تقریبا نیمی از مس جهان را مصرف می کند و داده هایی که منتشر شده است نشان می دهد سرمایه گذاری ثابت در تولید، املاک و مستغلات و زیر ساخت ها برای هفت ماهه به مراتب کمتر از انتظار 5،5 درصد در سال بوده است. به نظر در ماه های آینده برای اقتصاد چین خطراتی بوجود خواهد آمد زیرا رشد اعتبار هم درحال کاهش است. با وجود گسترش تعرفه ها و کاهش رشد اقتصادی به نظر می رسد که در صادرات چین اخلال ایجاد شود .

کارگران معدن EScondida که در سال بیش از یک میلیون تن فولاد تولید می کنند در حالی که برای اعتصاب در 3 شنبه آماده بودند، تصمیم به مذاکره با BHP گرفتند . پیشنهادات اتحادیه کارگری و BHP باهم فاصله زیادی دارد ولی رییس جمهور شیلی خواهان به توافق رسیدن دو طرف است .



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 392
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران