پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 350985 تاریخ : 1397/03/29-09:17:38
,15,22,
عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست بر لزوم رونق کسب و کار و تجارت الکترونیک تاکید کرد

عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست بر لزوم رونق کسب و کار و تجارت الکترونیک تاکید کرد

عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست در اراک گفت: در حال حاضر فاصله زیادی بین حوزه کسب و کار و تجارت الکترونیک وجود دارد که می بایست با رونق بازار پست این فاصله را کاهش دهیم.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از شرکت ملی پست، نجاری روز دوشنبه در سمینار پیش بینی اقتصاد و کسب و کار الکترونیک افزود: در راستای کمک به تولید کننده داخلی نیاز است هزینه ها را کاهش داده  و با فراهم آوردن زمینه های مناسب اشتغال، در راستای رونق کسب و کار بویژه کسب و کارهای اینترنتی، قدم های موثری برداشته شود.

وی تصریح کرد: آنچه مسلم است دنیا به سرعت درحال تغییر و تحول می باشد و بالطبع نیازهای مردم نیز دستخوش این تحولات شده است، بنابراین می طلبد دستگاه های خدمات رسان تلاش بیشتری در جهت تامین نیازهای مردم انجام دهند.

نجاری اظهار داشت: در حوزه تجارت الکترونیک نیز علیرغم سرعت بسیار بالا در حوزه اینترنت، هنوز فاصله بسیار زیادی در حوزه کسب و کار و تجارت الکترونیک وجود دارد که نیاز است در این خصوص تدابیر ویژه ای اندیشیده شود.

 وی با اشاره به اینکه شرکت ملی پست نیز در راستای تغییرات، زیرساخت های لازم را برای ارائه خدمات تولید کننده ها  فراهم کرده است، افزود: شبکه حمل و نقل مویرگی پست در نوع خود بی نظیر است و در کنار ایجاد ده هزار دفتر ICT روستایی، هفت هزار دفتر پستی و دفاتر پیشخوان دولت در شهرها،  در مسیر توسعه خدمات دهی و تامین نیازهای مردم تلاش های خوبی را آغاز کرده است.

عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست در حاشیه بازدید از شرکت بازار متریال اراک نیز اظهار داشت: بازار متریال یکی از فروشگاه های بزرگ اینترنتی است که به زودی فعالیت خود را به صورت گسترده در حوزه ساختمان آغاز می کند.

نجاری با بیان اینکه در کارگاره آموزشی امروز مدیران کل پست 15 استان کشور آموزش های لازم در این خصوص را فرا گرفتند، افزود: چنانچه 30 استان کشور در زمینه مشارکت با بخش خصوصی ورود پیدا کنند می توان مصالح و هر آنچه مورد نیاز احداث یک پروژه ساختمانی است را از ابتدا تا انتها، از طریق یک سامانه و به صورت مستقیم از تولید کننده تهیه کرد.

نجاری در ادامه گفت: با خرید مستقیم از تولیدکننده اصلی و حذف واسطه، قیمت تمام شده ساختمان بین سه تا پنج درصد کاهش خواهد یافت.

نجاری با تاکید بر اینکه دولت از سرمایه گذاری بخش خصوصی حمایت ویژه ای می کند، افزود: بخش دولتی با در اختیار قرار دادن فضای ساختمان، در حوزه انتقال و تحویل به متقاضیان و همچنین در حوزه جابجایی منابع مالی در این فرآیند می تواند کمک قابل توجهی به بخش خصوصی داشته باشد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 299
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران