پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 279349 تاریخ : 1396/02/15-14:46:52
,16,10034,
ظرفیت پارکینگ‌های نمایشگاه کتاب تکمیل شد

پلیس راهور پایتخت اعلام کرد؛

ظرفیت پارکینگ‌های نمایشگاه کتاب تکمیل شد

پلیس راهور تهران بزرگ با اعلام بارمتراکم ترافیکی در بزرگراه خلیج فارس و معابرمنتهی به نمایشگاه کتاب، از پر شدن ظرفیت پارکینگ‌های نمایشگاه خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت,با توجه به استقبال گسترده از نمایشگاه کتاب، در حال حاضر تمامی ظرفیت‌ها و محل‌های در نظر گرفته شده برای پارک خودروی مراجعان پر شده است و تمام ظرفیت‌های مجموعه شهر آفتاب که به منظور پارک خودروها تخصیص داده شده بود تکمیل شده است.

بر اساس اعلام مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ، با توجه به تکمیل شدن تمام ظرفیت پارکینگ این مجموعه و حتی پارکینگ‌های ذخیره، امکان ورود خودروهای شخصی به مجموعه شهر آفتاب میسر نیست.

پلیس راهور از شهروندان و مراجعان به این نمایشگاه خواست با استفاده از ظرفیت حمل و نقل عمومی به خصوص خطوط یک و سه مترو تهران، برای تردد به نمایشگاه برنامه‌ریزی کنند. 

بر اساس اعلام پلیس، در حال حاضر خدمات رسانی حمل و نقل عمومی با حداکثر ظرفیت و به شکل مطلوبی در حال انجام است و در مسیر شمال به جنوب بزرگراه خلیج فارس تا محدوده آزادگان بار متراکم ترافیک در حرکت گزارش شده است و عوامل پلیس راهور برای تسریع عبور و مرور در این معبر حضور دارند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 264
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران