پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 226514 تاریخ : 1395/07/17-10:29:38
,10026,
طرح موضوع مدیریت یکپارچه ریسک سوانح زمینه یک کار بزرگ با مشارکت شرکت های بیمه ای است

اولیاء:

طرح موضوع مدیریت یکپارچه ریسک سوانح زمینه یک کار بزرگ با مشارکت شرکت های بیمه ای است

دبیرکل سندیکای بیمه گران: کنفرانس مدیریت یکپارچه ریسک سوانح زمینه یک کار بزرگ با مشارکت شرکت های بیمه ای است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از  سندیکای بیمه گران ، علی اکبر اولیاء با اشاره به اهمیت نقش بیمه در موضوع مدیریت یکپارچه ریسک سوانح گفت: در دنیای امروز کشورها برای قبل و بعد از سوانح طبیعی برنامه دارند و بیمه در این برنامه ریزیها در هر دو مرحله نقش دارد. کنفرانس اصفهان حرکت مهمی برای  فرهنگ سازی در این مقوله است و با این اقدام زمینه یک کار بزرگ ایجاد شده است.

وی افزود: این کنفرانس با این نگاه و نشان دادن نقش بیمه در مدیریت یکپارچه سوانح طبیعی از اهمیت بسزایی برخوردار است و نیاز است که ادامه یابد.
اولیاء با اشاره به حضور فعال صنعت بیمه در کنفرانس اصفهان در خصوص اقدامات سندیکا در این راستا گفت: سندیکای بیمه گران هم تلاش نمود این حساسیت را در مجموعه شرکتهای بیمه ای عضو بوجود آورد و زمینه حضور فعالان صنعت بیمه کشور را در این گردهمایی فراهم آورد.
دبیرکل سندیکای بیمه گران  همچنین در پانل "اجرای آئین نامه های ساختمان و  نقش بیمه؛ چالش ها و چشم انداز" با تاکید بر ظرفیت های موجود در صنعت بیمه کشور برای نظارت بهتر بر ساخت و سازها گفت: لازم است نهادهای مسئول ، نظارت بر ساخت و ساز در کشور را با نقش راهبردی بیمه ها در تضمین کیفیت ساختمانها جدی بگیرند.
وی در ادامه افزود: صنعت بیمه توانایی و ظرفیت این را دارد که جایگزین نظام های ناکارآمد نظارتی فعلی شوند.
گفتنی است کنفرانس بین المللی مدیریت یکپارچه ریسک سوانح با حضور بیش از 200 نفر متخصص داخلی و خارجی به مدت سه روز از دهم مهرماه به میزبانی ایران در اصفهان برگزار شد.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 292
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران