پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 399061 تاریخ : 1397/07/23-16:06:55
,17,
ضرورت احترام و توجه ویژه به مشتریان و مراجعان/ تسهیل فرآیندها و تسریع در امور مشتریان نیز به نوعی تکریم ارباب رجوع است

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع سازمان بنادر و دریانوردی در سیمنار آموزشی تکریم ارباب رجوع تاکید کرد

ضرورت احترام و توجه ویژه به مشتریان و مراجعان/ تسهیل فرآیندها و تسریع در امور مشتریان نیز به نوعی تکریم ارباب رجوع است

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه « انسان دارای کرامت ذاتی است »، گفت: تکریم ارباب رجوع در دستگاه های اجرایی باید عالمانه و بر اساس دانش و آگاهی باشد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی، منصور آرامی در سمینار آموزشی " طرح تکریم و جلب رضایت ارباب رجوع "  با اشاره به طرح تحول نظام اداری و رویکرد اجرای گام به گام دستورالعمل تکریم ارباب رجوع در دستگاه های دولتی ، افزود: آنچه موضوع جلب رضایت مشتریان و خدمت درست و اصولی به مراجعان را هدفمند و موثر می سازد، تکریم عالمانه و آگاهانه است.

 عضو هیات عامل سازمان بنادر و دریانوردی با « ذاتی خواندن خدمت و تکریم به مشتریان و ارباب رجوع » ، تاکید کرد: همه ما وظیفه داریم چه برای مراجعان درون سازمانی و چه برای مشتریان خارج از سازمان ، تسهیلات کاری ایجاد کنیم و به آنها توجه خاص داشته باسیم.

 معاون برنامه ریزی و توسعه منابع سازمان بنادر در بخش دیگری از سخنان اش با اشاره به تکریم عالمانه ، آموزش در این زمینه را در " افزایش کارامدی " ، " اثر بخشی"  و "ارتقای بهره وری" موثر دانست و یک اصل در ارتقای دانش منابع انسانی برشمرد.

آرامی با بیان اینکه مشتریان به احترام و توجه نیاز دارند ، گفت: تسهیل فرایندها و تسریع در امور مشتریان نیزبه نوعی تکریم ارباب رجوع محسوب می شود.

 به گفته  معاون برنامه ریزی و توسعه منابع سازمان بنادر ، هر مراجعه کننده ای بر اساس یک چارچوب و دستورالعملی به ما مراجعه می کند ؛ بنابراین باید با عزت و کرامت با او برخورد شود و به نیاز هایش پاسخ داده شود.

 در این مراسم همچنین دکتر علی رضا شریفی ؛ استاد دانشگاه ؛ آسیب ها و کاستی های تکریم ارباب رجوع در نظام اداری کشور را ارائه کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 308
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران