پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 388903 تاریخ : 1397/07/21-14:08:20
,17,21,
شانه خالی کردن بانک مرکزی از انجام وظایف با افزایش اختیارات غیرممکن می شود

زارع:

شانه خالی کردن بانک مرکزی از انجام وظایف با افزایش اختیارات غیرممکن می شود

سخنگوی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به بررسی موادی از طرح جامع بانکداری جمهوری اسلامی در کمیسیون اقتصادی گفت:در تدوین بودجه سال آینده اولویت بندی در انجام هزینه ها نقش مهمی دارد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، رحیم زارع  با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم هم‌ افزایی هر سه قوه و دستگاه‌های مختلف کشور،گفت:حل مشکلات اقتصادی با برنامه ریزی و مدیریت صحیح قابل حل است و در این راستا باید از ظرفیت نخبگان اقتصادی و مدیریت استفاده شود.

سخنگوی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس شورای اسلامی، ادامه داد:اگر مدیران اقتصادی سیاست های اقتصاد مقاومتی را بصورت صحیح اجرا کنند بازارها با نوسان روبرو نمی شود.

بخش تولید نیازمند حمایت واقعی است

زارع  تصریح کرد: بر اساس سیاست های اقتصاد مقاومتی باید از بخش تولید حمایت واقعی شود و اگر سیاست های دولت در این راستا انجام شود بخشی از نقدینگی که راهی بازارهای سوداگری شده وارد بخش تولید می شود.

بررسی موادی از طرح جامع بانکداری جمهوری اسلامی در کمیسیون اقتصادی مجلس

نماینده مردم آباده، بوانات و خرم بید در مجلس شورای اسلامی، افزود:در راستای اصلاح و رفع مشکلات نظام بانکی، بررسی موادی از طرح جامع بانکداری جمهوری اسلامی در کمیسیون اقتصادی مجلس به انجام شده که یکی از محورهای این طرح افزایش اختیارات بانک مرکزی است که بطور طبیعی با انجام این مهم بانک مرکزی مسئولیت پذیری و پاسخگوتر می شود.

وی ادامه داد:مسائل اقتصادی با دستور حل نمی شود بنابراین باید با لحاظ علم مدیریت و اعمال سیاست های صحیح اقتصادی و اعمال نظارت موثر به رفع مشکلات اقتصادی پرداخته شود.

سخنگوی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد:یکی از اولویت های بودجه مدیریت بهینه منابع و اولویت بندی در انجام هزینه ها است که باید در تدوین بودجه سال آینده مورد توجه قرار بگیرد



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 273
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران