پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 265793 تاریخ : 1395/11/11-11:27:43
,5,
سومین تفاهم‎نامه در چارچوب قراردادی شرکت ملی مناطق نفت‎خیز جنوب امضا شد

سومین تفاهم‎نامه در چارچوب قراردادی شرکت ملی مناطق نفت‎خیز جنوب امضا شد

سومین تفاهم‎‎نامه و قرارداد محرمانگی مبتنی بر چارچوب قراردادی شرکت ملی مناطق نفت‎خیز جنوب، بین این شرکت و شرکت گسترش انرژی پاسارگاد امضا شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، این تفاهم‎‎نامه و قرارداد محرمانگی با هدف مطالعه سه میدان کرنج (مخازن آسماری، پابده و خامی)، پارسی (مخزن آسماری) و شادگان (مخازن آسماری و بنگستان)، دیروز (10 بهمن‎ماه) بین بیژن عالی‌پور، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‎خیز جنوب و مهدی میرمعزی مدیرعامل شرکت توسعه انرژی پاسارگاد امضا شد.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‎خیز جنوب در مراسم امضای این تفاهم‎نامه گفت: از زمانی که مدل قراردادی مناطق نفت‎خیز جنوب در دو حوزه "ازدیاد برداشت" و "عملیات محور" ابلاغ و اجرایی شده است تا کنون، بیش از 70 جلسه و نشست تخصصی با حدود 40 شرکت داخلی و خارجی برگزار و تفاهم‎نامه و قرارداد محرمانگی با کنسرسیوم پرگس و دانشگاه صنعتی شریف و همچنین شرکت شلمبرژه امضا شده است.

بر اساس این گزارش، شرکت توسعه انرژی پاسارگاد یکی از شرکت‎های ایرانی صاحب صلاحیت برای فعالیت در حوزه اکتشاف و تولید است و تفاهم‎نامه این شرکت با شرکت ملی مناطق نفت‎خیز جنوب، نخستین تفاهم‎نامه در چارچوب قراردادی نقت‎خیز است که با یک شرکت ایرانی امضا می‎شود.

عالی‎پور یادآور شد: در مدل قراردادی مناطق نفت‎خیز جنوب، کارفرما شرکت ملی نفت ایران است و شرکت ملی مناطق نفت‎خیز جنوب به عنوان مجری طرح شناخته می‌شود.

به گفته وی، در این مدل تمام فعالیت‌ها و هزینه‌ها با نظارت مجری طرح انجام می‌شود و راهبری، توسعه، تولید و بهره‌برداری، برآورد اولیه مالی جهت دستیابی به اهداف تولیدی، تدوین برنامه پایه تولید، نهایی‎سازی برنامه‌های مالی عملیاتی سالیانه و راهبری تیم‌های مدیریتی و فنی در حین اجرای طرح بر عهده شرکت ملی مناطق نفت‎خیز جنوب است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 336
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران