پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 278839 تاریخ : 1396/01/31-10:46:32
,1,
سود سهام عدالت را در شعب بانک صادرات ایران دریافت کنید

سود سهام عدالت را در شعب بانک صادرات ایران دریافت کنید

دارندگان سهام عدالت می توانند با معرفی شماره شبای حساب الکترونیکی خود در بانک صادرات ایران از سود سهام یاد شده بهره مند شوند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، مشمولان برای واریز سود سهام عدالت می توانند با مراجعه به وب سایت www.samanese.ir نسبت به تکمیل فرم های مربوط اقدام و شماره شبای 24 رقمی حساب خود نزد این بانک را در سامانه مربوط به ثبت برسانند.

شایان توجه است؛ هموطنان برای دریافت کد شبای حساب خود در بانک صادرات ایران می توانند با مراجعه به شعب ، وب سایت بانک به نشانی www.bsi.ir  ، تماس با سامانه 09602 ، خودپردازها و ... کد یاد شده را دریافت و در سامانه اعلام شده وارد کنند.
گفتنی است، بانک صادرات ایران با در اختیار داشتن حدود 2600 شعبه در سراسر کشور، راه اندازی حدود 5 هزار دستگاه خودپرداز، نصب بیش از 500 هزار دستگاه پایانه فروش در مراکز و فروشگاهها کشور نقش بسزایی در اجرای برنامه های ملی و فراگیر از جمله پرداخت یارانه ها و ... داشته و دارد. به گونه ای که در این زمینه به دلیل خدمات سریع، آسان و قابل دسترس حدود 20 درصد از هموطنان یارانه های خود را از طریق این بانک دریافت می کنند .



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 297
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران