پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 280108 تاریخ : 1396/03/08-14:21:25
,10025,
سایه سنگین شکاف حمایتی بر صنعت بیمه جهان

سایه سنگین شکاف حمایتی بر صنعت بیمه جهان

قدیمی ترین شرکت بیمه جهان می گوید، شکاف حمایتی که اکنون در جهان حاکم است، تاثیر مهمی بر چشم انداز و آینده صنعت بیمه دارد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از  بیزینس اینشورنس، "سوئیس ری" یکی از بزرگترین شرکتهای بیمه اتکایی در اروپا و جهان در آخرین تحقیق خود بر این نکته پافشاری می‌کند که شکاف حمایتی کنونی باعث شده صنعت بیمه از شکوفایی خوبی بهره مند نشود.

در این گزارش تایید شده است، "شکاف حمایتی جهان همچنان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و نمی توان آن را نادیده گرفت."

"اندره فوچس" یکی از مدیران ارشد این شرکت در کنفرانس بیمه اتکایی و بلایای طبیعی که برای ارائه راه حل‌های جهت کاهش و جبران کسری بودجه بیمه گران برگزار شده بود، در اینباره گفت: میزان کل زیانهای اقتصادی ناشی از بلایای طبیعی و حوادث به وجود آمده توسط انسان ها در سال گذشته میلادی حداقل 158 میلیارد دلار بوده است. این رقم از میزان این قبیل از خسارت ها در سال پیش از آن به شدت افزایش داشته است.

به گفته این کارشناس بیمه ، در سال 2015 میلادی زیان های ناشی از چنین حوادثی تنها 94 میلیارد دلار بوده است که بخش عمده آن مربوط به بلایای طبیعی از قبیل زلزله و سیل بوده است.

او ادامه داد: در سال گذشته میزان خسارت مالی بیمه گران نیز به نسبت بسیار گسترده‌تر بوده و طبق گزارش‌ها به رقم 49 میلیارد دلار رسیده است که در قیاس با 37 میلیارد دلار در سال 2015،‌ رقم قابل توجهی است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 331
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران