پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 303975 تاریخ : 1396/06/20-13:15:09
,3,
سامانه رسیدگی به شکایات کاسپین راه اندازی شد

سامانه رسیدگی به شکایات کاسپین راه اندازی شد

موسسه اعتباری کاسپین به‌منظور پاسخگویی بهتر به شکایات مشتریان و افزایش سطح رضایتمندی آنان، سامانه امکان ثبت و دریافت مستقیم شکایات را در وبسایت رسمی خود راه‌اندازی کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی موسسه کاسپین، با ایجاد این امکان در وب‌سایت اصلی موسسه به نشانی www.caspianci.ir، به محض ثبت شکایت مراجعان در سامانه، عنوان و موضوع شکایت در کارتابل کارشناسان مربوطه ثبت‌شده و تاییدیه دریافت پیام و کد رهگیری، ارائه می‌شود.

شکایات واصله توسط این مرکز به واحدهای تابعه ارجاع و مورد رسیدگی قرار می­گیرد و براساس زمان بندی تعیین شده نسبت به ارائه پاسخ در سامانه اقدام می­شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 424
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران