پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 375506 تاریخ : 1397/06/11-10:08:33
,10033,
سازمان های مردم نهاد، آموزش های مدیریت اطفای حریق می بینند

سازمان های مردم نهاد، آموزش های مدیریت اطفای حریق می بینند

نمایندگان سازمان های مردم نهاد که از فعالان منابع طبیعی و محیط زیست کشور بشمار می روند از روز شنبه به مدت سه روز در مرکز آموزش علمی، کاربردی منابع طبیعی دکتر جوانشیر کرج، آموزش های مدیریت اطفای حریق در جنگل و مرتع فرا می گیرند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان جنگل ها، این فراگیران که تعداد آنها به حدود 40 نفر می رسد از نمایندگان توانمند و فعال  سازمان های مردم نهاد هستند که پس از دریافت آموزش های لازم، اندوخته های خود را به دیگر فعالان گروه انتقال خواهند داد.

سازمان‌های مردم‌نهاد حوزه منابع‌طبیعی و محیط زیست در آتش‌سوزی‌هایی که در جنگل‌ها و مراتع رخ می‌دهد همواره به کمک جنگلبانان می‌آیند و در اطفاء حریق مشارکت دارند. از اینرو آموزش این علاقمندان می‌تواند به اجرای مؤثر و سریع عملیات و همچنین پیشگیری از هر گونه حادثه ناگوار هنگام اطفای حریق کمک شایانی نماید.

مدرس این دوره سه روزه پروفسور مایک یورولیوس فنلاندی است که هفته گذشته در مجتمع آموزشی دکتر جوانشیر به جنگلبانان منابع طبیعی استان ها  آموزش مدیریت اطفای حریق در جنگل و مرتع را ارائه کرده است. 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 289
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران