پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 214835 تاریخ : 1395/06/15-16:37:13
,10026,
سازمان تامین اجتماعی معتقد به خدمتگزاری به بیمه شدگان و مستمری بگیران است

معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی:

سازمان تامین اجتماعی معتقد به خدمتگزاری به بیمه شدگان و مستمری بگیران است

معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی گفت: سازمان تامین اجتماعی به معنای واقعی کلمه اعتقاد به خدمتگزاری به ذینفعان را دارد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از  سازمان تامین اجتماعی، در سفر یک روزه معاون حقوقی و امور مجلس و مشاور مدیر عامل و مدیر کل امور استانهای سازمان تامین اجتماعی به فرمهین استان مرکزی، ضمن دیدار با نماینده مردم فراهان، تفرش و آشتیان راههای ایجاد شعبه ثابت در این شهرستان بررسی شد.

عبدالرحمن تاج الدین، معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی در این دیدار که در محل فرمانداری فراهان برگزار شد، اظهار داشت: حضور نمایندگان در تخصص های مختلف به جایگاه نمایندگان شانیت می بخشد که در دوره اخیر این امر مشهود تر است.
وی گفت: سازمان تامین اجتماعی در حال حاضر با پوشش بیش از نیمی از جمعیت کشور ماهانه بیش از 5 هزار و 200 میلیارد تومان در قالب تعهدات به بیمه شدگان و مستمری بگیران پرداخت می کند.
تاج الدین اظهار داشت: تامین اجتماعی یک سازمان ملی است که در سالهای گذشته ظلمهای فراوانی به این سازمان شد که با رویکرد دولت تدبیر و امید، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیر عاملی از بدنه اجرایی سازمان که با تمامی زوایای این سازمان آشنایی دارد از پس رفت ایجاد شده نجات یافت و هم اکنون بر مسیر صحیح در خدمت رسانی به ذینفعان و شرکای اجتماعی قرار دارد.
معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی در ادامه با اشاره به کمک های شایان سازمان تامین اجتماعی در طرح تحول نظام سلامت گفت: در تمامی نقاط کشور متعهد و متکفل به ارایه خدمت بیمه ای  و درمانی به بیمه شدگان و مستمری بگیران تحت پوشش هستیم.
تاج الدین از پی گیری ارتقای شعبه تامین اجتماعی اقماری فرمهین و تبدیل آن به شعبه ثابت در هیئت مدیره سازمان تامین اجتماعی خبر داد.
در ادامه این دیدار نیز حسینی، نماینده مردم فراهان، تفرش و آشتیان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: نقش سازمان تامین اجتماعی در ایجاد رفاه و امنیت خاطر بخش عمده ای از جمعیت کشور نقش بی بدیلی است و نمایندگان مجلس در دوره اخیر با تعاملات ایجاد شده و آشنایی با تمامی تنگناهای موجود و مشکلات سازمان تامین اجتماعی از هیچ کوششی در حمایت از این صندوق بیمه ای دریغ نخواهند کرد.
وی گفت: افزایش 180 هکتار زمین به محدوده شهری در شهرستان فرمهین طی مدت دو سال گذشته نشان از توسعه و رشد سریع جمعیتی و صنعتی و پتانسیل بالای این شهرستان است.
حسینی افزود: ایجاد شعبه ثابت تامین اجتماعی با توجه به ظرفیت های بالای این شهرستان و برای جلوگیری از ترددهای مردم این منطقه به شهرستان های مجاور از مطالبات بیمه شدگان این شهرستان از سازمان تامین اجتماعی است.
مشاور مدیر عامل و مدیر کل امور استانهای سازمان تامین اجتماعی نیز در این دیدار گفت: رویکرد سازمان تامین اجتماعی در ارایه خدمات در بسترهای الکترونیک در دو سال اخیر با جدیت انجام و در حال پیگیری است و خدمات مهمی نیز هم اکنون به بیمه شدگان، مستمری بگیران و کارفرمایان به صورت اینرنتی ارائه می شود.
دکتر رضا امینی افزود: با توجه به نظرمثبت سازمان تامین اجتماعی در ایجاد شعبه ثابت در شهرستان فرمهین پیگیری های جدی از طریق اخذ مصوبه هیئت مدیره سازمان تامین اجتماعی انجام خواهد شد.
مدیر کل تامین اجتماعی استان مرکزی نیز در این دیدار با اشاره به ایجاد فضای مبتنی بر همدلی و اتحاد فی مابین نمایندگان مجلس شورای اسلامی در استان مرکزی گفت : به طور قطع آثار این همدلی در توسعه استان مرکزی به عنوان یکی از مهمترین قطب های صنعت در کشور در آینده نزدیک مشاهده خواهد شد.
کیومرث طهماسبی گفت : همانگونه که در دوران 8 سال دفاع مقدس استانهای جنوبی و غربی کشور آسیب های فراوانی دیدند در دوران تحریم های ظالمانه نیز استان صنعتی مرکزی نیز  صدمه های جدی در بخش صنعت و اشتغال دید که امیدواریم با تلاش های مدیران و مسئولان و فعالان عرصه تولید و صنعت به زودی شاهد رونق و شکوفایی این بخش و ایجاد اشتغال در استان مرکزی باشیم.
وی گفت: در سال 95 در بخش بیمه ای تامین اجتماعی استان مرکزی بیش از 1200 میلیارد تومان در قالب تعهدات بلند و کوتاه مدت هزینه خواهد شد.

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 291
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران