پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 327241 تاریخ : 1397/01/07-10:37:57
,20,
رویکرد دولت؛ معیشت، تولید و مبارزه با قاچاق

در نشست مشترک سران سه قوه مطرح شد؛

رویکرد دولت؛ معیشت، تولید و مبارزه با قاچاق

رئیس جمهور گفت: ارتقای معیشت مردم، حمایت از تولید و مبارزه با قاچاق سه رویکرد اصلی دولت در سال 97 است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، حسن روحانی در نخستین نشست مشترک سران سه قوه در سال 97 که به میزبانی دولت برگزار شد با اشاره به موضوعات مورد تاکید سران سه قوه در این نشست گفت: در این نشست بر وحدت و انسجام داخلی تاکید شد و همه براین نکته تاکید داشتند که توجه به وحدت ضرورت اصلی امروز کشور است.

وی تلاش برای کاستن از مشکلات معیشتی و توجه به همه کسانی را که نیازمند حمایت های اقتصادی هستند از دیگر مباحث مورد تاکید سران سه قوه عنوان کرد و افزود: حمایت از تولید ملی رویکرد اصلی برنامه های دولت در سال جاری است و توسعه اشتغال و مبارزه با فقر از رویکردهای اصلی قانون بودجه امسال است که با همکاری دو قوه دیگر اجرایی خواهد شد.
رئیس جمهور با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی گفت: راهکارهای تحقق این شعار موضوع اصلی نشست سران سه قوه بود و همه قوا بر ضرورت حمایت از تولید داخلی، افزایش کیفیت و ارتقای قدرت رقابت پذیری این تولیدات، بازاریابی مناسب در منطقه وجهان برای کالاهای ایرانی، فرهنگ سازی برای مصرف کالای ایرانی و البته زمینه سازی برای کنترل واردات بی رویه به ویژه مبارزه با قاچاق به عنوان محوری ترین راهکارهای تحقق این شعار تاکید کردند.
روحانی با تاکید بر ضرورت اتخاذ تدابیر لازم برای صرفه جویی در مصرف آب در سال جاری گفت: با توجه به وضعیت بارش ها درسال ابی جاری کمبودهایی در این زمینه وجود دارد که باید برنامه ریزی لازم برای اصلاح الگو کشت و تامین محصولات مورد نیاز با مصرف آب کمتر انجام شود.
رئیس جمهور بحث و تبادل نظر در مورد مسائل منطقه را از دیگر محورهای مورد بحث سران سه قوه عنوان کرد و افزود: روابط خوب با کشورهای منطقه از لحاظ سیاسی، اقتصادی و امنیتی برای کشور اهمیت ویژه ای دارد.
روحانی با اشاره به سفرپیش روی خود به سه کشور همسایه در آغاز سال 97 ابراز امیدواری کرد: با استحکام بیشتر روابط با کشورهای همسایه زمینه برای حل معضلات منطقه و حرکت به سمت ثبات و امنیت بیشتر فراهم شود.
روحانی ابراز امیدواری کرد: زمینه برای برقراری روابط بهتر با کشورهای منطقه وجهان در سال جدید فراهم شود و بی تردید مسائل و تغییرات جهانی نمی تواند در مسیر ثبات، امنیت و وحدت کشور و حمایت از تولید تاثیرسوئی داشته باشد و دولت با همکاری دیگر قوا برنامه های لازم را برای امسال و آینده تنظیم خواهد کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 271
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران