پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 352169 تاریخ : 1397/04/22-15:58:33
,8,5,
روابط عمومی شرکت پتروشیمی پارس

روابط عمومی شرکت پتروشیمی پارس

عرضه اولیه شرکت پتروشیمی پارس در بورس تهران برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی پارس؛ در روز چهارشنبه 20 تیر 1397 پیش از عرضه اولیه سهام شرکت پتروشیمی پارس، نشستی با حضور مدیران شرکت هلدینگ خلیج فارس و پتروشیمی پارس و شرکت بورس و اوراق بهادار تهران و اصحاب رسانه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه محمود حسنی مدیر عامل شرکت پتروشیمی پارس با اشاره به این که شرکت پتروشیمی پارس سودده ترین بین تمامی شرکت های پتروشیمی است، گفت: سعی می کنیم این روند را حفظ کنیم.وی در ادامه گفت: با انجام عرضه اولیه این روز حدود 720میلیارد تومان سرمایه جذب می شود و بسیار امیدوار کننده است که سرمایه اشخاص به سمت تولید سرازیر شده است.حسنی افزود: در حال حاضر مسئولیت ما در مقابل سهامداران بیش از پیش خواهد بود و پیش بینی می کنیم ارزش شرکت در بورس از 14هزار میلیارد تومان به 20هزار میلیارد تومان بالغ گردد.

مسعود حسنی در خصوص خام فروشی اظهار داشت: جلوگیری از خام فروشی، برنامه‌های جدی برای مقابله با تحریم‌ها و تامین مالی مناسب از طریق ورود ارز مناسب حاصل از صادرات از جمله مهمترین برنامه‌های شرکت است.

 

وی در ادامه تصریح کرد: شرکت پتروشیمی پارس LPG و استایرن منومر تولید می کند که پارس 30 درصد از LPG کشور را صادر می کند که این میزان برابر با کل تولیدات شرکت است.

حسنی افزود: میزان صادرات استایرن مونومر پارس نیز 95 درصد کل استایرن منومر کشور است.همچنین ارزش گذاری این شرکت با دلار 4200 تومان صورت گرفته است.

سید علی حسینی نماینده هلدینگ خلیج فارس در این جلسه گفت: ما سودآورترین و بهترین شرکت هلدینگ خلیج فارس را به بازار سرمایه عرضه کرده ایم. ما یک تا دو هفته بعد از مجمع سود نقدی شرکت را به سهامداران پرداخت می کنیم. همچنین معافیت مالیاتی ما از زمان بهره برداری 20 سال است،در نتیجه تا سال 1402 معاف از مالیات هستیم. وی در پایان گفت: فعلا برنامه ای برای عرضه 5 درصد دوم سهم نداریم.

در ادامه این نشست ربیعی مدیرعامل شرکت هلدینگ خلیج فارس در خصوص عرضه این شرکت پتروشیمی گفت: ما تلاش کردیم تا عرضه زودتر صورت بگیرد، که در نهایت امروز این عرضه صورت گرفت، پتروشیمی پارس یکی از بهترین عرضه های بورس خواهد بود و اطمینان داریم که خریداران،سهامدار این شرکت باقی می مانند. ما در سال 97 دو شرکت دیگر از هلدینگ خلیج فارس را به بازار عرضه خواهیم کرد. البته همه چیز بستگی به شرایط دارد آن چه مربوط به ماست را اجرایی می کنیم و تمایل شدید داریم.

ربیعی در ادامه افزود: عرضه «پارس» هم از لحاظ تولید، هم سودآوری و هم صادرات آینده مناسبی دارد.همانطور که گفته شد امسال «فارس» خبرهای مثبت و برنامه‌های توسعه‌ای را در دست داردوی در پایان بیان کرد: حداقل دو شرکت تابعه دیگر هلدینگ را امسال عرضه خواهیم کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 432
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران