پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 253057 تاریخ : 1395/10/08-09:33:20
,16,
رعایت حقوق مودیان و اخلاق مداری محور اصلی برنامه های سازمانی است

رعایت حقوق مودیان و اخلاق مداری محور اصلی برنامه های سازمانی است

رئیس‏ کل سازمان امور مالیاتی کشور در جمع همکاران اداره ‏کل امور مالیاتی خوزستان گفت: رعایت حقوق مودیان و اخلاق مداری در کانون برنامه‏ های سازمانی قرار دارد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، سید کامل تقوی نژاد، روز سه شنبه هفتم دی ماه، در جمع مدیران و کارکنان اداره ‏کل امور مالیاتی خوزستان حضور یافت و مجموعه‏ ای از مباحث، انتظارات، دغدغه ها و اصول حرفه‏ای کار در دستگاه مالیاتی را بیان داشت. وی با اشاره به اینکه استان خوزستان از استان‏ های عزت مند و سرافراز این کشور است و در طول هشت سال دفاع مقدس نیز افتخارات ارزشمندی را کسب نموده، بر ضرورت توجه هر چه تمامتر به این استان و رفع مشکلات اقتصادی فعالان اقتصادی آن تاکید کرد. 

رئیس ‏کل سازمان امور مالیاتی کشور، اداره ‏کل امور مالیاتی خوزستان را از ادارات موفق سازمان برشمرد که با بضاعت ناچیز همواره در تحقق اهداف سازمان موفق بوده و در طی سال‏های اخیر، اصلاحات اساسی در زیرساخت‏ های این اداره‏کل بوجود آمده است. 
تقوی نژاد، مهمترین نیاز جامعه امروز را ارزش‏های اخلاقی و انسانی و ارتقای جنبه معنوی در تمامی شئون زندگی برشمرد و گفت: اگر اصول اخلاقی در روابط اجتماعی و زندگی و کار حاکم گردد، بسیاری از مشکلات اجتماعی و اقتصادی حل خواهد شد. وی تاکید کرد: لازمه توسعه همه جانبه در کشور این است که نسبت به سرنوشت هم حساس بوده و خیرخواه یکدیگر باشیم و احترام متقابل را سرلوحه تمامی روابط و اقدامات خود قرار دهیم. 
تقوی نژاد، ارتقای سلامت نظام اداری و اخلاق‏ مداری و خوش‏ برخوردی با مودیان را از ضروریات اجتناب‏ ناپذیر برای ایجاد تصویر مثبت و مطلوب از نظام مالیاتی در افکار عمومی برشمرده و گفت: در کنار این موارد، رعایت عدالت که در جای جای تعالیم و ارزش‏های اسلامی بدان تاکید شده، می‏ تواند به طور حتم ما را به سرمنزل مقصود برساند.
وی با بیان اینکه عملکرد سازمان به عملکرد تک تک کارکنان این سازمان بستگی دارد، اظهار داشت: گاه عملکرد نامناسب یک کارمند می‏ تواند جایگاه یک اداره‏ کل با صدها کارمند را زیر سوال ببرد و ما نباید بگذاریم دستگاه مالیاتی بابت خطای ناچیز افراد، این چنین هزینه‏ های گزافی را بپردازد.
رئیس‏ کل سازمان امور مالیاتی کشور خاطرنشان کرد: زمانی ما می‏ توانیم بگوییم یک سازمان موفق هستیم که افکارعمومی و مردم از ما به نیکی و درستی یاد کنند و عموما نگرش و تلقی از فساد، از خود فساد بدتر و آسیب‏رسان تر است.
وی در ادامه، خواستار اعتماد‏آفرینی در جامعه و رعایت حقوق مودیان در کاملترین شکل خود شد و گفت: ما باید حقوق حقه دولت را با رعایت اصل مردم‏ مداری و اخلاق‏ مداری اخذ کنیم و بنا به فرمایش مولای متقیان، بیت ‏المال باید با رضایت مردم ستانده شود. 
گفتنی است پیش از سخنان رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور، تعدادی از روسای امور مالیاتی و کارکنان این اداره کل، مشکلات و تنگناهای خود در ارتباط با محیط کار و روندهای کاری خود را به استماع ایشان رساندند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 340
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران