پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 309107 تاریخ : 1396/08/28-16:33:03
,15,
رسیدگی به شکایت‌های پیامک‌های تبلیغاتی / ثبت 221 هزار و 755 شکایت، درباره این پیامک ها

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری خبرداد:

رسیدگی به شکایت‌های پیامک‌های تبلیغاتی / ثبت 221 هزار و 755 شکایت، درباره این پیامک ها

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری گفت: با توسعه امکانات سامانه پیامکی 195 و فراهم شدن امکان ثبت شکایت از پیامک‌های انبوه ارسالی از تلفن ثابت و سرشماره‌های تبلیغاتی، تاکنون 221 هزار و 755 شکایت، در سامانه 195، ثبت شده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، مهندس  مجید حقی افزود: از تعداد شکایت‌های پیامکی ارسالی، 95 هزار و 579 شکایت با قالب درست ارسال شده که از این تعداد 90 هزار شکایت به خطوط تلفن همراه، هزار و 676 شکایت به خطوط تلفن ثابت و 3 هزار و 445 شکایت به سرشماره‌های تبلیغاتی مربوط می‌شود.

وی درباره نتایج بررسی شکایت‌های ثبت شده گفت: شکایت‌های ثبت شده در سامانه 195 از سوی 36 هزار و 648 شاکی اعلام شده که پس از بررسی، حدود دو هزار و 978 خطی که پیامک انبوه مزاحم از آنها ارسال می‌شده، مسدود شده است.

حقی درباره قالب درست ارسال شکایت از پیامک‌های انبوه به سامانه 195 اظهار کرد: مشترکین می‌توانند شماره ارسال‌کننده پیامک را برای شماره‌های تلفن ثابت به همراه کد مانند ********021 و *******026 و برای سرشماره‌های تبلیغاتی به شکل ***1000، ***2000، ***3000 و ***5000 و برای شماره‌های تلفن همراه شخصی به شکل *********09 برای سامانه 195 ارسال کنند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 297
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران