پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 311306 تاریخ : 1396/09/26-09:58:24
,3,
راه اندازی سامانه رسیدگی شکایات مشتریان در موسسه اعتباری توسعه

راه اندازی سامانه رسیدگی شکایات مشتریان در موسسه اعتباری توسعه

موسسه اعتباری توسعه بمنظور شفاف سازی و کسب رضایت مشتریان و تکریم ارباب رجوع اقدام به راه اندازی سامانه شکایات در پرتال موسسه نموده است .

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری توسعه، از اینرو مشتریان ارجمند می توانند منبعد انتقادات و پیشنهادات خود را از عملکرد شعب و همچنین ادارات مرکزی در سامانه شکایات مشتریان ثبت و با دریافت کد پیگیری نتیجه را پیگیری نمایند.

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 343
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران