پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 307042 تاریخ : 1396/07/30-09:57:32
,1,
دیدار با خانواده معظم شهدای مدافع حرم و جانبازان در سمنان

دیدار با خانواده معظم شهدای مدافع حرم و جانبازان در سمنان

دیدار با خانواده های معظم شهدای مدافع حرم و جانبازان دفاع مقدس با حضور مدیر کل استان ، جانشین مدیریت و تعدادی از مدیران دوایر استان برگزار گردید .

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک قوامین، در این برنامه ابتدا آقای حسین زاهدنیا به ملاقات خانواده شهید عباس دانشگر از شهدای بنام مدافع حرم در استان رفتند . پدر شهید دانشگر ضمن تقدیر و تشکر از مدیر کل محترم و حضار ، عنوان نمودند قطره ای از خون شهیدان تبدیل به هزاران قطره گردیده و جایگاه والایی خواهند داشت . ایشان به ویژگیهای خاص شهید عباس دانشگر اشاره و عنوان نمودند وصیتنامه و زندگی ایشان تاثیر بسیار زیادی بر قشر جوان ، دانشجویان و عموم مردم گذاشته و هم وطنان از اقصی نقاط ایران بصورت حضوری و یا در فضای مجازی از معنویات آن شهید بهره می برند . پدر شهید همچنین عنوان نمودند که شهدا غایب نیستند و در همه جا حضور دارند .

در ادامه مدیر کل استان یاد و خاطره شهید عباس دانشگر را گرامی و از خداوند متعال ، شادی روح ایشان را طلب نمودند . همچنین آقای حسین زاهدنیا به دیدار خانواده جاوید الاثر محمد قنبریان و جانباز محمد پیوندی از منتسبین پرسنل بانک قوامین رفتند و برای ایشان و خانواده آنان آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون داشتند . خاطر نشان می گردد در این بازدیدها  لوح یادبود و تقدیر از خانواده های محترم شهدا و جانبازان از طرف بانک قوامین به ایشان اهداء گردید .

 


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 305
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران