پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 188873 تاریخ : 1395/02/01-11:01:17
,9,17,10026,
دکترنوربخش از پروژه درمانگاه تأمین اجتماعی سرخه بازدید کرد

حضور مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در سمنان همزمان با سفر کاروان تدبیر و امید؛

دکترنوربخش از پروژه درمانگاه تأمین اجتماعی سرخه بازدید کرد

همزمان با سفر کاروان تدبیر و امید به استان سمنان، دکترسیدتقی نوربخش، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از پروژه در دست احداث درمانگاه تأمین اجتماعی سرخه بازدید و بر افتتاح این مرکز درمانی تا پایان سال جاری تأکید کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ,دکتر نوربخش: احداث این درمانگاه از دی ماه سال گذشته آغاز شده است و درحالی که برای احداث این پروژه مدت 18 ماه پیش‌بینی شده است، دکتر نوربخش ضمن بررسی و ارزیابی پیشرفت این پروژه اظهار امیدواری و تأکید کرد که این مرکز تا پایان سال جاری و چند ماه زودتر از موعد مقرر به بهره‌برداری برسد.

دکتر نوربخش پس از این بازدید عازم سمنان شده و از بیمارستان شفاء نیز بازدید به عمل آورد. بخش دیالیز بیمارستان شفاء سمنان در اواخر سال گذشته به بهره‌برداری رسید و مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی امروز به بازدید از این بخش پرداخت.
همچنین طرح ارتقاء هتلینگ بیمارستان شفاء سمنان نیز در حال اجرا است و دکتر نوربخش در جریان چگونگی اجرای این طرح قرار گرفت.

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 330
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران