پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 350728 تاریخ : 1397/03/23-16:51:13
,17,21,
دلار دستوری به تولید ملی ضربه زد

نادری:

دلار دستوری به تولید ملی ضربه زد

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد دولت تاکید کرد: دلار دستور به تولید ملی ضربه سنگینی وارد کرده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، شهاب نادری با اشاره به تک نرخی شدن دلار و تاثیرات مخرب این تصمیم گیری، اظهارداشت: وقتی دولت نرخ دلار را تک رقمی کرد سوالی که برای مردم و نمایندگان مجلس پیش آمد این بود که اگر می توانستند دلار را یک شبه تک نرخی کنند چرا تا امروز دست به چنین کاری نزده بودند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به دلار 4200 دلار جهانگیری گفته می شود، ادامه داد: تعیین نرخ دلار با چنین روشی پذیرفته نیست و آثار مخرب آن بیش از منافعی است که برای کشور به همراه آورد از سوی دیگر دلار 4200 تومان در اختیار متقاضیان ارز قرار نگرفته است.

نماینده مردم پاوه، جوانرود، ثلاث باباجانی و روانسر در مجلس دهم شورای اسلامی گفت: نبود ارز رسمی در بازار به مدیریت ضعیف دولت و تیم اقتصادی بر می گردد علاوه بر این مسائل نباید فراموش کرد که در قانون بودجه سال 97 نرخ دلار را 3500 تومان در نظر گرفته بودیم و تغییر این رقم جای بحث دارد.

وی همچنین بیان داشت: از سوی دیگر مازاد درآمد دلار جای سوال دارد باید مشخص شود مازاد درآمد دلار 4200 تومان در کجا هزینه می شود و گزارشی از آن به نمایندگان داده شود تا مردم نیز از آن مطلع شوند.

این نماینده مجلس با اشاره به شعار سال تاکید کرد: در سال حمایت از تولید انتظار می رفت شرایط اقتصادی برای تولیدکنندگان و صادرکنندگان فراهم شود اما مدیریت و سیاست گذاری تیم اقتصادی وضعیت اقتصادی و معشیت مردم را به خطر انداخته است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در نهایت دلار دستوری و عملکرد دولت در این زمینه ضربه سنگینی به تولید ملی در سال حمایت از کالای ایرانی زده است.

 

 


منبع: خانه ملت



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 312
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران