پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 282180 تاریخ : 1396/05/07-14:57:13
,5,
درخواست معاون وزیر نیرو از مردم برای کاهش 10 درصدی مصرف

درخواست معاون وزیر نیرو از مردم برای کاهش 10 درصدی مصرف

معاون برق و انرژی وزیر نیرو گفت: در زمان حاضر ضریب آمادگی نیروگاه‌های کشور 5. 98 درصد و ضریب آمادگی شبکه انتقال و توزیع برق کشور حدود 5. 99 درصد است که در نوع خود بی نظیر است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت،هوشنگ فلاحتیان معاون برق و انرژی وزیر نیرو گفت: هم‌ اکنون در حال عبور از پیک مصرف برق تابستان سال جاری که روز 14 تیرماه به رکورد 55 هزار و 400 مگاوات رسیده بود، هستیم.

وی افزود : پیک مصرف برق در تیرماه سال جاری به اندازه 2700 مگاوات یعنی حدود 5 درصد نسبت به پیک سال گذشته افزایش داشت که چنین افزایشی بعضاً حتی بیشتر از میزان مصرف کل کشورهای همسایه است.
معاون برق و انرژی وزیر نیرو ادامه داد : برای عبور از پیک تابستان سال جاری از سال گذشته تاکنون حدود 3000 مگاوات نیروگاه جدید وارد مدار شده است تا پاسخگوی این حجم افزایش مصرف باشد.
وی اضافه کرد : در حال حاضر ضریب آمادگی نیروگاه‌های کشور 98.5 درصد و ضریب آمادگی شبکه انتقال و توزیع برق کشور حدود 99.5 درصد است که در نوع خود یک رکودر حساب می شود.
فلاحتیان خاطرنشان کرد : گزارش‌ها حاکی از این است که ما در روزهای جاری با افزایش 3 تا 5 درجه ای دمای هوای کشور روبرو هستیم و امیدواریم مردم عزیز با کاهش 10 درصدی میزان مصرف خود در ساعت‌های پیک مصرف به ویژه بین ساعت‌های 12 تا 16 بعد از ظهر نهایت همکاری را با صنعت برق داشته باشند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 291
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران