پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 251632 تاریخ : 1395/09/23-16:32:12
,3,
درخشش موسسه اعتباری کوثر در ششمین مراسم بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری

درخشش موسسه اعتباری کوثر در ششمین مراسم بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری

ششمین مراسم بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری با تقدیر از آثار پژوهشگران و مدیران پژوهشی منتخب حوزه پولی و بانکی و با درخشش موسسه اعتباری کوثر برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر؛ همزمان با هفته پژوهش و فناوری و آغاز هفته وحدت ششمین مراسم بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری به منظور تقدیر از آثار پژوهشگران و مدیران منتخب شبکه بانکی در سالن اجتماعات بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و با حضور دکتر سیف رئیس کل بانک مرکزی، دکتر علی دیواندری رئیس پژوهشکده پولی و بانکی، محمدرضا جهانی رئیس هیئت مدیره، جواد فهیمی پور قائم مقام مدیرعامل موسسه،غلامرضا قبادی مدیر برنامه ریزی و تحول، مدیران ارشد نظام بانکی، اساتید و پژوهشگران حوزه پول و بانک برگزار شد.

دکتر ولی اله سیف رییس کل بانک مرکزی در ششمین مراسم بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری گفت: نظام بانکی کشور یکی از عرصه‌های اصلی است که نیاز به تجاری‌سازی روزافزون ایده‌های ارزشمند علمی دارد و می‌تواند بستر مناسبی برای تبدیل ایده به عمل باشد.

رییس شورای پول و اعتبار پژوهش را هرگونه مطالعه و تلاش برای دانش‌افزایی در حوزه‌های مختلف شناخت از جهان پیرامون خود عنوان کرد و گفت: با این نگاه می‌توان ادعا کرد در جوامعی که به پژوهش اهمیت بیشتری می دهند و افراد همواره به دنبال ارتقای دانش فردی و جمعی خود از جهان پیرامون هستند، سرعت بهبود استانداردهای زندگی نیز بیشتر بوده و رشد اقتصادی بالاتری را تجربه خواهند کرد. البته این به شرطی است که دانش و شناخت تنها از جنبه محض نبوده و وجه کاربردی و تجاری آن نیز مد‌نظر قرار گیرد. به عبارت دیگر ایده به عمل تبدیل شود و تنها جنبه انتزاعی و نظری نداشته باشد.

در ادامه دکتر علی دیواندری رییس پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی با اشاره به لزوم گسترده‌تر شدن چتر پژوهش در نظام بانکی افزود: تمرکز پژوهشکده بر انجام پژوهش‌های تقاضا محور و کاربردی است.

رییس پژوهشکده پولی و بانکی خواستار گسترده تر شدن چتر پژوهش و استفاده از پیشکسوتان نظام بانکی و محققان برای یافتن راه حل های مشکلات نظام بانکی شد.

بر اساس این گزارش؛ تعداد 26 بانک و موسسه اعتباری در فراخوان ششمین مراسم بزرگداشت پژوهشگران برتر نظام بانکی شرکت نموده که از 28 پژوهشگر منتخب 5 نفر از بانک مرکزی، 4 نفر توسط نظام بانکی و 12 نفر از درون بانک ها و موسسات اعتباری انتخاب شده اند.

این گزارش می افزاید: هیأت داوران ششمین مراسم بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری پس از بررسی نتایج داوری اولیه آثار تألیفی و نیز مستندات پژوهشگران و مدیران پژوهشی، مهدی ستاری وند کارشناس فناوری اطلاعات موسسه اعتباری کوثر را  به عنوان پژوهشگر منتخب نظام بانکی معرفی کردند.

در مراسمی که صبح امروز در محل سالن اجتماعات بانک مرکزی برگزار گردید از پژوهشگر منتخب نظام بانکی در موسسه اعتباری کوثر با حضور رئیس کل بانک مرکزی و رئیس پژوهشکده پولی و بانکی با اهداء لوح تقدیر قدردانی شد .

خاطرنشان می سازد؛ سال گذشته در پنجمین مراسم بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری، دکتر عیسی رضایی مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر به عنوان مدیر پژوهشی منتخب نظام بانکی و سعید سلطانی مدیر امور مشتریان معاونت بازاریابی موسسه به عنوان پژوهشگر منتخب معرفی و تقدیر شدند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 376
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران