به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی بیمهکوثر، مدیر عامل شرکت در اجلاس سراسری کارکنان بیمه کوثر، ضمن بیان این مطلب، تصریحکرد: همراهی با بیمهشدگان، تعامل گسترده با بیمهگذاران و کارکنان، برنامهمحوری، مهندسی بیمهگری، حفظ سهم شرکت از بازار، حفظ توانگری مالی، توسعه فروش بیمه های زندگی و حامی، کاهش زمان پرداخت خسارت و پاسخگویی به مشتریان از برنامه های شرکت در سال جاری است.
مجید مشعلچی فیروزآبادی خاطرنشان کرد: معاونان، مدیران، شبکه فروش و کارکنان شرکت با اولویت قراردادن اصلاح زیرساخت ها و برنامه های سال96، اجرای هسته دانا و شبکه همکاران توانا و اعتماد مشتریان وفادار توانستند زمینه های تداوم رشد شرکت و شتاب بیشتر در این زمینه را فراهم کنند.
وی افزود: حضور در باشگاه هزار میلیارد تومانی ها، دریافت تایید سطح یک توانگری برای دومین سال متوالی، حضور در جمع 100شرکت برتر کشور، اصلاح ترکیب پرتفو، کنترل خسارتها، ارتباط گسترده با بیمهگذاران و کارکنان، جهش در حوزه سرمایه گذاری و افزایش دورههای آموزشی ازجمله اقدامات صورت گرفته در سالجاری است.